X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Noc Reklamożerców w Warszawie. Wzrusz się, rozbaw, gwiżdż do woli

Ostatnia aktualizacja: 15.11.2018 14:10
Noc Reklamożerców to festiwal reklamy, który już od 35 lat prezentuje najlepsze, najciekawsze i najbardziej opiniotwórcze spoty reklamowe. Projekcje zaczerpniętne są z obszernej reklamoteki Jean Marie Boursicot.
Audio
  • Alpejska czekolada, brawurowa jazda fiatem i spray na muchy. Noc Rekalmożerców przypomina o perłach sztuki reklamowej (Stacja kultura/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: shutterstock/Jacob Lund

- To nie jest festiwal dla profesjonalistów, ani pokaz najlepszych spotów reklamowych. To spektakl, który przez kilka godzin trzyma ludzi w napięciu i rozbawieniu - mówił organizator Nocy Reklamożerców Jan Dybczyński. - To zestaw reklam najlepszych i najgorszych, śmiesznych i żałosnych, tych z inteligentnymi puentami i społecznych, pochodzących z całego świata - wyliczał. - To kilka godzin świetnej zabawy i wzruszenia. 

Reklama Fiata 131 Supermirafiori:


Co sprawia, że każdego roku Noc Reklamodawców przyciąga do kin tłumy? Jakie produkcje będziemy mogli zobaczyć? Czym różni się europejska i afrykańska reklama proszku do prania? I dlaczego każdy widz otrzyma od organizatorów gwizdek? O tym w nagraniu audycji. 

***

Tytuł audycji: Stacja Kultura

Prowadzi: Kasia Dydo

Gość: Jan Dybczyński (organizator Nocy Reklamożerców)

Data emisji: 15.11.2018

Godzina emisji: 11.47

ac/pj

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Jak robić dobrą reklamę? "Traktuj widza poważnie"

Ostatnia aktualizacja: 28.02.2017 14:33
- Dobra reklama powinna zakładać większą inteligencję i wyobraźnię widza, a większość dzisiejszych reklam opiera się na stereotypach i kliszach. Jeśli chcemy pokazać wspinaczkę na Mount Everest, zamiast alpinisty powinniśmy tam wysłać kulawego kucharza, wówczas byłoby ciekawiej - przekonywali Agnieszka Klimczak i Przemysław Bogdanowicz z Klubu Twórców Reklamy.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Kot w reklamie. Jako ozdoba szyldu, albo trolejbus?

Ostatnia aktualizacja: 07.05.2018 15:54
Wystawa "Logotypy" to graficzna prezentacja produktów różnych branż i marek, których motywem przewodnim jest kot. Katarzyna Boś, autorka prac, potraktowała koty jako wyzwanie do poszukiwania całkiem nowych rozwiązań.
rozwiń zwiń