X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

700 tysięcy polskich domów nie ma telewizora

Ostatnia aktualizacja: 11.10.2011 17:10
Według najnowszych badań, coraz szybciej rośnie liczba osób, które rezygnują z posiadania telewizora. Ludzie świadomie nie mają telewizji, a jeśli mają, nie oglądają jej.
Audio

Czy brak telewizora to nowa moda? W Czwórce Justyna Dżbik i Ewelina Grygiel rozmawiają o tym, dlaczego Polacy, szczególnie młodsi, decydują się nie oglądać telewizji.

- Sama nie mam telewizora, ponieważ nie mam potrzeby oglądania telewizji, nie wydaje mi się, by telewizja proponowała coś, co jest dla mnie interesujące - mówi Agata Michalak, redaktor naczelna magazynu Aktivist. – Telewizja po prostu nie kojarzy mi się z medium intelektualnym – dodaje.

Co może decydować o tym, że młodzi ludzie nie oglądają telewizji? - Jest to bardzo często snobowanie się na to, że nie mają telewizora – podkreśla Ewelina Grygiel, reporterka Czwórki. Zgadza się z tym Michalak. – Snobuję się na wyższość, wynikającą z tego, że używa się mediów i kanałów bardziej demokratycznych – samemu można bardziej kształtować to, co się w nich znajduje, lub z czego się korzysta. To snobizm w dobrym sensie, tak jak snobowanie się na czytanie książek. To rozwija intelektualnie i nie ma w tym nic złego.

Maciej Rot, kierownik działu RTV w jednym ze sklepów, przyznaje, że sprzedaż telewizorów nieco spadła, ale nie wiąże tego z nową modą. – Wpływ mają na to dwa czynniki. Wiele osób już wcześniej wymieniło telewizory kineskopowe na nowe LCD lub plazmowe. Polacy boją się też wydawać pieniądze – to pośrednio skutek kryzysu gospodarczego – mówi specjalista.

Więcej powodów, dlaczego nie oglądamy telewizji i nie kupujemy telewizorów znaleźć można w dźwięku audycji.

pg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Cyfryzacja mediów - wyzwania i zagrożenia

Ostatnia aktualizacja: 15.04.2011 13:05
W Poznaniu trwa konferencja "Telewizja Cyfrowa dla Wszystkich". Uczestnicy zastanawiają się jak walczyć z cyfrowym wykluczeniem.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Telewizor bramą do cyfrowego świata

Ostatnia aktualizacja: 30.05.2011 19:00
Supercienka powłoka, złącza USB, połączenie z internetem. Co jeszcze można znaleźć w nowoczesnych, multimedialnych telewizorach?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Nie można wierzyć internetowi?

Ostatnia aktualizacja: 23.09.2011 15:51
Zgodnie ze statystykami Polacy bardzo ufają informacjom, które znajdują w sieci. To dobrze, czy źle? Czy powinniśmy zawsze ufać temu, co czytamy w Internecie?
rozwiń zwiń