X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Ignacy Liss: granie spektakli to nieustanna praca nad rolą

Ostatnia aktualizacja: 09.02.2019 15:00
Student II roku Akademii Teatralnej pod reżyserskim okiem Andrzeja Seweryna na deskach Teatru Polonia w Warszawie buduje postać, która milczy. - Słowo w sztuce jest ostatecznością. Bez słów można wiele pokazać, można stworzyć wiarygodną postać - opowiada Ignacy Liss.
Audio
  • Ignacy Liss o teatralnym debiucie w towarzystwie Marii i Andrzeja Sewerynów oraz o budowaniu roli bez słów (W to mi graj/Czwórka)
Ignacy Liss
Ignacy LissFoto: Czwórka/Michał Piwowarek

Nie chciałem z Liora zrobić kolejnego "Rain Mana". Chciałem pokazać, że to zwykły człowiek Ignacy Liss

Premiera sztuki "Boże mój" autorstwa Anat Gov odbyła się 8 lutego. - Wcielam się w postać Liora, młodego i wrażliwego chłopaka, syna pani psycholog, do której przygodzi dość niezwykły pacjent - opowiada. - Lior rozumie dużo rzeczy, ma bardzo bogatą wyobraźnię, ale też jest zamknięty w wewnętrznym więzieniu. Lior cierpi na autyzm. I to jest to, z czym zmagałem się najbardziej przy przygotowaniu tej roli - wyjaśnia.   

Spektakl jest koprodukcją Teatru Polonia z krakowskim Teatrem STU. Na scenie - oprócz gościa Czwórki - zobaczymy także Marię Seweryn i Krzysztofa Pluskotę.


Czytaj także
WYZWOLENIE proba mPrint fot. kasia chmura-1200.jpg
"Wyzwolenie". Anna Augustynowicz czyta Stanisława Wyspiańskiego

W jakich okolicznościach klarnet połączył Lissa ze sztuką aktorską? Jak wspomina pierwszą grupę teatralną, z którą współpracował? Czego nauczył się od Andrzeja Seweryna? Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy.

W programie także Międzynarodowy Festiwal Teatru Formy - Materia Prima oraz konkurs, który pozwala się zmierzyć ze sławą aktorki Heleny Modrzejewskiej - POSŁUCHAJ >>>

***

Tytuł audycji: W to mi graj

Prowadzi: Michał Piwowarek

Gość: Ignacy Liss (student II roku Akademii Teatralnej w Warszawie)

Data emisji: 9.02.2019

Godzina emisji: 13.15

kul


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Hamlet" w Dramatycznym. O balansowaniu na linie namiętności

Ostatnia aktualizacja: 17.01.2019 15:50
"Hamlet" Szekspira zainauguruje obchody 70-lecia istnienia Teatru Dramatycznego w Warszawie. - To historia, która od czterech stuleci fascynuje ludzi i wciąga. Chcemy pokazać na czym polega jej uniwersalizm - mówi reżyser Tadeusz Bradecki.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Wyzwolenie". Anna Augustynowicz czyta Stanisława Wyspiańskiego

Ostatnia aktualizacja: 26.01.2019 13:00
- Każdy czas daje dla "Wyzwolenia" inne rozwiązania. Po raz pierwszy zrobiłam to przedstawienie w 2003 roku w Teatrze Współczesnym w Szczecinie. Teraz, w Teatrze Polskim w Warszawie, patrzę na ten tekst przez pryzmat trzech pokoleń Polaków - opowiada reżyserka Anna Augustynowicz. 
rozwiń zwiń