Wypromuj swój sklep po kosztach

Ostatnia aktualizacja: 04.01.2013 13:28
Pozycjonowanie, fanpage, zakupy grupowe to najprostsze sposoby, by o naszym sklepie internetowym zaczęło być głośno. To wcale nie kosztuje wiele.
Audio
  • Wypromuj swój sklep po kosztach - materiał Kamila Piechowskiego

Sieć internetowa pełna jest sklepów. Wielu sprzedawców głowi się, co zrobić by to właśnie ich sklep był tym najpopularniejszym, zdobył jak największą liczbę klientów. Kamil Piechowski zapytał o to specjalistów.

Popularnym w sieci sposobem jest pozycjonowanie: gdy nasz sklep sprzedaje komputery, wpisujemy w wyszukiwarce "sklep komputery" i nasz sklep pojawia się jako jeden z pierwszych wyników - oznacza to, że wtedy sklep jest dobrze spozycjonowany.

- Jest bardzo wiele sposobów aby spozycjonować stronę w wyszukiwarce. Można to zrobić najtaniej - przeczytać jakiś poradnik i samemu się tym zająć - nie polecam tego sposobu. Warto za to wynająć agencję, te koszty nie są wysokie, a daje to profesjonalny, dobry efekt - mówi Marcin Żukowski z agencji interaktywnej Mind Media. - Każdy sklep też musi mieć swój fanpage i powinien prowadzić komunikację ze swoimi klientami. Najlepiej mieć taki towar, który powoduje, że jest o czym rozmawiać np. produkty lifestylowe.

Michał Kabat, prowadzący sklep internetowy, zaznacza, że bardzo istotne są też promocje i prezenty dla potencjalnych klientów.

Jak na sklepy internetowe działają tzw. zakupy grupowe i ile kosztuje ta cała popularność dowiesz się słuchając załączonej audycji Patryka Kuniszewicza "W cztery oczy". 
(pj)

Zobacz więcej na temat: komputery
Czytaj także

Magia podróbek

Ostatnia aktualizacja: 29.12.2012 16:00
W audycji "Na cztery ręce" rozmawiamy o tym czy warto kupować rzeczy oryginalne tylko z nazwy.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Nie daj się zagracić. Nie wszystko Ci jest potrzebne

Ostatnia aktualizacja: 02.01.2013 12:12
- Lubimy otaczać się przedmiotami i jesteśmy przyzwyczajeni do myślenia, że im więcej ich mamy, tym łatwiej będzie nam się zabezpieczyć przed każdą życiową niedogodnością – przekonywała w radiowej Jedynce Anna Mularczyk-Meyer, tłumacz, propagatorka minimalizmu.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Co będzie tańsze, a co droższe w 2013?

Ostatnia aktualizacja: 03.01.2013 08:21
Zwykle początek roku wita nas podwyżkami. O kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt procent- donosi "Gazeta Wyborcza".
rozwiń zwiń