X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Taxi kontra Uber - czy na rynku znajdzie się miejsce dla każdego?

Ostatnia aktualizacja: 23.10.2018 16:20
Na polskim rynku przewozowym od jakiegoś czasu można skorzystać z usług przewoźników jak Taxify, Opti czy Uber. Przeciwnikami działalności tych firm są licencjonowali kierowcy, którzy uważają je za nieuczciwą konkurencję.
Audio
  • Konflikt na rynku przewoźników. Jak stworzyć miejsce na dla każdego? (Czat Czwórki)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: 4 PM production/Shutterstock.com

Nie domagamy się monopolu na prowadzenie usług. Chcemy wyrównać szanse Artur Wnorowski

- W proteście taksówkarzy chodziło o to, żeby wyrównać szanse. Zarówno my, jak i kierowcy nielicencjonowani wykonujemy tę samą usługę. Przewozimy pasażerów z punku A do B. Nie stawiamy konkurencji zarzutów. Jako taksówkarze mówimy: jeśli mamy ze sobą konkurować to na równych zasadach - przekonywał Artur Wnorowski, wiceprzewodniczący związku taksówkarzy "Warszawski Taksówkarz".

Konsumenci powinni mieć wybór. Jeśli prawo jest nieprecyzyjne, należy je tak formułować, by było korzystne dla stron konkurencji Arkadiusz Pączka

- Ostanie słowo należy do pasażera. To on wybiera usługę, która w jego przekonaniu jest najlepsza. Firmy, o których mowa nie działają nielegalnie, lecz na zasadzie przewozu licencjonowanego okazjonalnego - wyjaśniał Arkadiusz Pączka, dyrektor departamentu monitoringu legislacji w Pracodawcach RP. - Czasem prawo nie nadąża za zmianami technologicznymi, dlatego należy dyskutować nad korzystnymi zmianami - mówił w studiu Czwórki.

Rynek powinien być otwarty tylko dla licencjonowanych kierowców? I czy protest taksówkarzy jest uzasadniony? Jak powinno zostać zmienione prawo w sytuacji, gdy zwiększona została liczba przewoźników na rynku? Na jakich zasadach działają firmy, takie jak Uber? O tym w nagraniu audycji.

***

Tytuł audycji: Czat Czwórki

Prowadzi: Piotr Firan

Goście: Artur Wnorowski (wiceprzewodniczący związku taksówkarzy "Warszawski Taksówkarz"); Arkadiusz Pączka (dyrektor departamentu monitoringu legislacji w Pracodawcach RP)

Data emisji: 23.10.2018

Godzina emisji: 15.15

ac/kd

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Telemetria zwiększy bezpieczeństwo na naszych drogach

Ostatnia aktualizacja: 16.03.2018 13:12
Bezpieczeństwo na naszych drogach może poprawić się w znaczący sposób. Wszystko za sprawą polskich ekspertów, którzy wymyślili zastosowanie czarnych skrzynek w naszych autach.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jazda "na zderzaku", nadmierna prędkość - grzechy polskich kierowców

Ostatnia aktualizacja: 25.04.2018 18:43
- Chcemy dominować na drogach, zwykła przejażdżka autem zmienia się w Polsce w prawdziwą "walkę o władzę". Dlatego nawet, jeśli dysponujemy nowoczesnymi pojazdami, zaopatrzonymi w przeróżne czujniki i tempomaty, nie korzystamy z nich. A to błąd - tłumaczył Kuba Bielak.
rozwiń zwiń