X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Andrzej Pągowski: plakat - coś więcej niż grafika z IKEA

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2018 12:37
Do Domu Braci Jabłkowskich na Targi Plakatu przyjedzie ponad 200 wystawców z całej Polski. - To nie tylko plakaciści, to twórcy, graficy, młodzi ludzie, którym przeszkadza to, że dookoła nie jest tak ładnie i tak fajnie - mówi Andrzej Pągowski, artysta. 
Audio
  • Andrzej Pągowski opowiada o Targach Plakatu (Pierwsze słyszę/Czwórka)
Targi Plakatu 2018
Targi Plakatu 2018Foto: mat. pras.

- Dla mnie Dom Braci Jabłkowskich to jest magiczne miejsce, czuję tam zapach dzieciństwa - mówi gość Kamila Jasieńskiego. - Pamiętam go jako ekskluzywne centrum handlowe, piękny wystrój, zapach - jakby świąteczny, schody... - wspomina.

16 grudnia tę wyjątkową przestrzeń opanuje sztuka. Będzie to już 6. odsłona Targów Plakatu. - Przyjadą ludzie, którzy chcą pokazać swoją twórczość - zaprasza Andrzej Pągowski. - Będą m.in. Dawid Ryski, Paweł Jońca, Przemek Dębowski, Bartek Kosowski, Jakub Zasada, Beata Śliwińska (autorka identyfikacji wizualnej Targów), Pola Augustynowicz, Andżela Bilińska - wymienia. 

Gość Czwórki podkreśla znaczenie Targów jako miejsca spotkań i wspierania się artystów. Zauważa też nowy trend w polskich domach: - Ludzie chcą mieć na ścianach trochę więcej, niż grafikę z IKEA. Wiedzą po co przychodzą. 

W dziedzinie plakatu internet zastąpił ulice Andrzej Pągowski

Co zobaczymy na Targach Plakatu? Jak dziś wygląda warsztat pracy plakacisty? Co Andrzej Pągowski robi ze swymi starymi plakatami? Jak plakat radzi sobie w dobie internetu? O tym w rozmowie z audycji. 

Czwórka objęła imprezę swoim patronatem.

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Gość: Andrzej Pągowski (artysta)

Data emisji: 26.11.2018

Godzina emisji: 8.17

pj/ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Plakiat" wystawia czerwoną kartkę komercji

Ostatnia aktualizacja: 25.04.2017 15:24
Maks Bereski, nałogowy kinoman, który łączy swą pasję designerską z miłością do "ruchomego obrazu", to autor fanpage’a "Plakiat", w którym prezentuje m.in. alternatywny, w założeniu niekomercyjny, design plakatów filmowych.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Loesje. Od lat 80. są w przestrzeni publicznej

Ostatnia aktualizacja: 23.04.2018 11:35
- Loesje pojawiła się w Holandii w latach 80. była odpowiedzią na kwestie społeczne, kulturowe, polityczne - mówi gość Kamila Jasieńskiego. - Powstała po to, by dać jakąś odpowiedź konstruktywną na wszechobecne narzekanie, ale też na zalew reklam w mediach - dodaje. 
rozwiń zwiń