X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Konkurs Lutosławskiego – kopniak dla wiolonczelistów

Ostatnia aktualizacja: 04.02.2015 12:00
– Samo przygotowanie do konkursu dużo daje. Intensywna praca sprawia, że stajemy się odporni psychicznie – mówiła Magdalena Bojanowicz, laureatka Konkursu Lutosławskiego w 2011 r.
Audio
  • Konkurs Lutosławskiego – kopniak dla wiolonczelistów (Poranek Dwójki)
Magdalena Bojanowicz w 2010 r. ukończyła z wyróżnieniem Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie prof. Andrzeja Bauera
Magdalena Bojanowicz w 2010 r. ukończyła z wyróżnieniem Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie prof. Andrzeja BaueraFoto: Grzegorz Śledź/PR2

Międzynarodowy Konkurs Wiolonczelowy im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie jest pierwszym i jedynym tego typu konkursem w Polsce. Górna granica wieku uczestników to 24 lata, zmagania są więc adresowane do studentów, artystów dopiero rozpoczynających karierę.

Młodzi muzycy są także trzonem zespołu Chain Ensemble, który 4 lutego wystąpi na koncercie inaugurującym konkurs. Grupa zagra pod batutą Andrzeja Bauera, profesora Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie, który jest także jurorem konkursu wiolonczelowego. – Chain Ensemble funkcjonuje pod egidą Towarzystwa im. Witolda Lutosławskiego, które jest organizatorem festiwalu Łańcuch i warsztatów, dzięki którym zespół zaistniał – mówił dyrygent.

***

Prowadził: Piotr Kędziorek

Goście: Magdalena Bojanowicz (laureatka II nagrody Konkursu Lutosławskiego w 2011 r.), Andrzej Bauer (wiolonczelista, juror konkursu, profesor Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie)

Data emisji: 4.02.2015
Godzina emisji: 8.35
Materiał został wyemitowany w audycji "Poranek Dwójki".

mc/jp

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Łańcuch XII. Nikt nie zna Lutosławskiego tak jak orkiestra

Ostatnia aktualizacja: 02.02.2015 14:00
– Czasem członkowie NOSPR mówili: "Wie pan, myśmy to grali z Lutosławskim trochę spokojniej" – opowiadał Michał Klauza, dyrygent sobotniego koncertu na festiwalu Łańcuch.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Czy wojna miała wpływ na muzykę Lutosławskiego?

Ostatnia aktualizacja: 02.02.2015 08:02
Choć znał Witolda Lutosławskiego, to nigdy nie rozmawiał z nim o jego doświadczeniach z czasów wojny. Dyrygent i kompozytor Wojciech Michniewski mówił w radiowej Dwójce, że należy być bardzo ostrożnym w poszukiwaniu bezpośrednich przełożeń złych, ale i dobrych doświadczeń, na dzieło.
rozwiń zwiń