X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Pisarz. Prorok czy twarz marki?

Ostatnia aktualizacja: 19.07.2015 17:00
Dlaczego pisarzy traktujemy inaczej niż aktorów, a kontrakt Szczepana Twardocha z niemiecką marką motoryzacyjną wywołał tyle emocji?
Czy zaangażowanie Szczepana Twardocha w świat reklamy to tylko precedens?
Czy zaangażowanie Szczepana Twardocha w świat reklamy to tylko precedens?Foto: PAP/EPA/HENNING KAISER

A może to dobrze, że także literatura stała się dla twórców reklamy atrakcyjnym nośnikiem? O tym porozmawiamy z pisarzem i publicystą Krzysztofem Vargą, autorem poczytnych kryminałów i antropologiem kultury Mariuszem Czubajem, oraz copywriterem i współwłaścicielem agencji reklamowej - Iwo Zaniewskim.

***

Na audycję "O wszystkim z kulturą" zapraszamy w poniedziałek (20.07) w godzinach 18.00-19.00. Program poprowadzi Jacek Wakar.

mm/mc

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Twardoch: żyje się lepiej, myśląc o śmierci

Ostatnia aktualizacja: 22.01.2015 21:00
- Nie dostrzegam niczego, czego należałoby się bać we własnej śmierci. Wiele rzeczy przeraża mnie bardziej - powiedział autor wydanej właśnie powieści "Drach".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Self-publishing to nowa grafomania?

Ostatnia aktualizacja: 25.06.2015 20:00
– Z punktu widzenia czytelnika self-publishing wcale nie jest zjawiskiem korzystnym – mówił Łukasz Gołębiewski, pisarz, wydawca i analityk rynku książki.
rozwiń zwiń