Pisarz. Prorok czy twarz marki?

Ostatnia aktualizacja: 19.07.2015 17:00
Dlaczego pisarzy traktujemy inaczej niż aktorów, a kontrakt Szczepana Twardocha z niemiecką marką motoryzacyjną wywołał tyle emocji?
Czy zaangażowanie Szczepana Twardocha w świat reklamy to tylko precedens?
Czy zaangażowanie Szczepana Twardocha w świat reklamy to tylko precedens?Foto: PAP/EPA/HENNING KAISER

A może to dobrze, że także literatura stała się dla twórców reklamy atrakcyjnym nośnikiem? O tym porozmawiamy z pisarzem i publicystą Krzysztofem Vargą, autorem poczytnych kryminałów i antropologiem kultury Mariuszem Czubajem, oraz copywriterem i współwłaścicielem agencji reklamowej - Iwo Zaniewskim.

***

Na audycję "O wszystkim z kulturą" zapraszamy w poniedziałek (20.07) w godzinach 18.00-19.00. Program poprowadzi Jacek Wakar.

mm/mc

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Twardoch: żyje się lepiej, myśląc o śmierci

Ostatnia aktualizacja: 22.01.2015 21:00
- Nie dostrzegam niczego, czego należałoby się bać we własnej śmierci. Wiele rzeczy przeraża mnie bardziej - powiedział autor wydanej właśnie powieści "Drach".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Self-publishing to nowa grafomania?

Ostatnia aktualizacja: 25.06.2015 20:00
– Z punktu widzenia czytelnika self-publishing wcale nie jest zjawiskiem korzystnym – mówił Łukasz Gołębiewski, pisarz, wydawca i analityk rynku książki.
rozwiń zwiń