X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Będą konsultacje w sprawie mediów publicznych?

Ostatnia aktualizacja: 09.12.2015 17:00
- Nic nie będzie cichcem wprowadzane - zapewniał wiceminister kultury Krzysztof Czabański podczas konferencji "Przyszłość mediów. Dlaczego należy zmienić media publiczne?".
Audio
  • Relacja z konferencji "Przyszłość mediów. Dlaczego należy zmienić media publiczne?" (Poranek Dwójki)
Krzysztof Czabański mówił podczas konferencji o przyszłości mediów publicznych, że dziennikarz stał się mało potrzebnym dodatkiem do mediów, co chciałby radykalnie zmienić
Krzysztof Czabański mówił podczas konferencji o przyszłości mediów publicznych, że dziennikarz stał się mało potrzebnym dodatkiem do mediów, co chciałby radykalnie zmienićFoto: PAP/Marcin Obara

Jednocześnie pełnomocnik rządu ds. przygotowania reformy publicznej radiofonii i telewizji wyjaśniał, iż nie może zdradzić opinii publicznej zbyt wielu szczegółów projektu ustawy, gdyż najpierw powinni się z nim zapoznać posłowie.

Podczas wtorkowego (8.12) spotkania zorganizowanego przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich głos zabrała Janina Jankowska, która zwracała uwagę, że największym problemem mediów publicznych jest zachłanność polityków i brak pieniędzy. - Chcielibyśmy, żeby w nowej koncepcji były pewne zapory, które nie pozwolą politykom na wejście do mediów. Poza tym liczyłam, że będą jakieś konsultacje społeczne i strasznie stracicie, jeśli je zlekceważycie - dodawała.

Panujący wśród części dziennikarzy niepokój zwiazany ze zmianami tonował Krzysztof Skowroński, który wskazywał na fakt, że przyszłe media publiczne odejdą od systemu, w którym reklama i słuchalność są najważniejsze.

***

Przygotował: Kamil Radomski

Data: 9.12.2015

Godzina: 7.35

Materiał wyemitowano w "Poranku Dwójki".

bch/jp

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Debata w SDP o reformie mediów publicznych: potrzeba szerszych konsultacji

Ostatnia aktualizacja: 09.12.2015 10:04
Potrzebę szerszego skonsultowania projektu ustawy o mediach narodowych podkreślali uczestnicy wtorkowej debaty w SDP o przyszłości mediów publicznych. Biorący w niej udział pełnomocnik rządu ds. reformy mediów publicznych Krzysztof Czabański nie podał nowych szczegółów dot. tego projektu.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jan Dworak: media publiczne są od tego, żeby przedstawiać różne racje

Ostatnia aktualizacja: 09.12.2015 09:28
- W mediach publicznych należy ograniczyć reklamę i wprowadzić opłatę audiowizualną. Należy je uspołecznić - powiedział w radiowej Trójce przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
rozwiń zwiń