X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Nowe Horyzonty. Do kogo należy twoje ciało?

Ostatnia aktualizacja: 23.07.2019 11:00
- Sekcją wiodącą na tegorocznym festiwalu będą filmy o ciele. Ten temat jest dziś w kinie bardzo obecny - mówiła w Dwójce Małgorzata Sadowska, selekcjonerka MFF Nowe Horyzonty.
Audio
  • Małgorzata Sadowska o programie MFF Nowe Horyzonty (Poranek Dwójki)

Główny temat festiwalu został wybrany nieprzypadkowo. Małgorzata Sadowska przekonywała, że twórcy w sposób szczególny koncentrują się w ostatnich latach na kwestiach cielesności i tożsamości seksualnej. - W ubiegłym roku mieliśmy mocne doświadczenie z filmem "Touch Me Not" Adiny Pintilie, który był jednym ze sztandarowych filmów festiwalu. W tym roku postawiliśmy zadać sobie pytanie, do kogo należy moje ciało. Czy jestem jego właścicielem, a może dysponuje nim społeczeństwo, a może decydują o nim normy kulturowe.

Małgorzata Sadowska zwróciła uwagę na film, którego bohaterka musi przed ślubem bardzo przytyć, ponieważ takie są upodobania jej przyszłego męża. Selekcjonerka mówiła też o sekcji "Mokre sny", która w tym roku skupia się na kinie erotycznym z lat 70. Ponadto w audycji opowiadała o filmach, które wydają się najmocniejszymi punktami programu wydarzenia.

19. Międzynarodowy Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty we Wrocławiu odbywa się w dniach 25 lipca - 4 sierpnia. W tym roku gościć będzie m.in. Sebastiana Fabijańskiego, Borysa Szyca, Martę Żmudę-Trzebiatowską i Andrzeja Chyrę oraz Rafała Zawieruchę, który zagrał Romana Polańskiego w filmie "Pewnego razu… w Hollywood".

***

Prowadził: Paweł Siwek

Goście: Małgorzata Sadowska, selekcjonerka MFF Nowe Horyzonty

Data emisji: 23.07.2019

Godzina emisji: 8.30

Materiał został wyemitowany w audycji "Poranek Dwójki".

bch/am

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Jerzy Wójcik. Operator nurtu Polskiej Szkoły Filmowej

Ostatnia aktualizacja: 09.04.2019 09:51
- To mnie zawsze interesowało, żeby opowiadać o kondycji ludzkiej w sposób bardzo głęboki. Tak, żeby poruszać wszystko, co jest światem wewnętrznym człowieka - mówił w archiwalnym wywiadzie dla Dwójki zmarły 3 kwietnia Jerzy Wójcik, wybitny operator filmowy.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Leszek Kopeć: mam nadzieję, że dokona się katharsis

Ostatnia aktualizacja: 19.07.2019 17:40
- Zmieniliśmy regulamin przyjmując zasadę, że działając na korzyść i na wniosek znacznej części środowiska można postąpić w ten sposób. Czyli zwiększyliśmy liczbę filmów w konkursie i jednogłośnie przyjęliśmy wszystkie cztery filmy, które były przedmiotem sporu w konkursie – opowiadał Leszek Kopeć, dyrektor festiwalu filmowego w Gdyni
rozwiń zwiń