X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Trener Remigiusz Stachelek radzi, jak mieć szczupłą sylwetkę

Ostatnia aktualizacja: 10.03.2019 13:20
Przedwiośnie to czas, w którym popełniamy najwięcej błędów w dbaniu o szczupłą sylwetkę. - Na siłowni mieszamy treningi, nie znamy właściwej kolejności wykonywania ćwiczeń i odchudzamy się na siłę - wyjaśnia Remigiusz Stachelek i podpowiada, co zrobić żeby mieć lepszą sylwetkę. 
Audio
  • Jak mądrze zadbać o swoje ciało na wiosnę? (4 bieg/Czwórka)
Remigiusz Stachelek i Piotr Galus
Remigiusz Stachelek i Piotr GalusFoto: Czwórka/Kasia Dydo

Czytaj także
surfing sporty wodne 1200.jpg
Trening SurfsetFitness. Dla tęskniących za latem i wysoką falą

Trening siłowy, cardio, śniadanie białkowo-tłuszczowe, większa podaż białka, zmniejszenie węglowodanów, produkty 0 kcal, błonnik pokarmowy, warzywa, właściwa objętość posiłków i deficyt kaloryczny - to są elementy zdrowego stylu życia, o które przede wszystkim powinniśmy zadbać. - Proponuję zacząć od deficytu kalorycznego, czyli liczby kalorii, którą musimy odjąć od naszego dziennego zapotrzebowania kalorycznego, żeby spowodować  utratę wagi - tłumaczy gość Czwórki.    

Czy zatem jest szansa, że jeśli w marcu rozpoczniemy trening, do wakacji uzyskamy szczupłą sylwetkę? Niestety, Remigiusz Stachelek szybko rozwiewa złudzenia. - To zależy m.in. od obecnej wagi ciała i stażu treningowego. Bezpieczniej jest przyjąć, że jeśli teraz zaczniemy, do 2020 roku powinno się udać - mówi trener.


Czytaj także
wioślarz jesień jezioro 1200.jpg
Od czego zacząć, jeśli chcesz uprawiać... wioślarstwo?

Więcej o planie treningowym i właściwej diecie - w nagraniu audycji. 

***

Tytuł audycji: 4 bieg

Prowadzi: Piotr Galus

Gość: Remigiusz Stachelek (trener personalny)

Data emisji: 10.03.2019

Godzina emisji: 10.16

kul/ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Szymon Okrojek o tym, jak poprawić formę w 24 minuty

Ostatnia aktualizacja: 21.10.2018 12:50
Intensywny trening interwałowy jest idealny dla osób, które chcą poprawić swoją kondycję, wzmocnić całe ciało i spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Na czym polega?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Plan-R. Jak zautomatyzować zdrowe nawyki?

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2019 12:30
- Krótkoterminowa przyjemność nie sprawi nam radości na dłuższym dystansie. W momencie pokusy, żeby zjeść solone orzeszki albo ciastko z kremem, warto pomysleć o konsekwencjach - mówi psychodietetyk Sylwia Prawdzik, autorka kalendarza motywacyjnego Plan-R.
rozwiń zwiń