Trener Remigiusz Stachelek radzi, jak mieć szczupłą sylwetkę

Ostatnia aktualizacja: 10.03.2019 13:20
Przedwiośnie to czas, w którym popełniamy najwięcej błędów w dbaniu o szczupłą sylwetkę. - Na siłowni mieszamy treningi, nie znamy właściwej kolejności wykonywania ćwiczeń i odchudzamy się na siłę - wyjaśnia Remigiusz Stachelek i podpowiada, co zrobić żeby mieć lepszą sylwetkę. 
Audio
  • Jak mądrze zadbać o swoje ciało na wiosnę? (4 bieg/Czwórka)
Remigiusz Stachelek i Piotr Galus
Remigiusz Stachelek i Piotr GalusFoto: Czwórka/Kasia Dydo

Czytaj także
surfing sporty wodne 1200.jpg
Trening SurfsetFitness. Dla tęskniących za latem i wysoką falą

Trening siłowy, cardio, śniadanie białkowo-tłuszczowe, większa podaż białka, zmniejszenie węglowodanów, produkty 0 kcal, błonnik pokarmowy, warzywa, właściwa objętość posiłków i deficyt kaloryczny - to są elementy zdrowego stylu życia, o które przede wszystkim powinniśmy zadbać. - Proponuję zacząć od deficytu kalorycznego, czyli liczby kalorii, którą musimy odjąć od naszego dziennego zapotrzebowania kalorycznego, żeby spowodować  utratę wagi - tłumaczy gość Czwórki.    

Czy zatem jest szansa, że jeśli w marcu rozpoczniemy trening, do wakacji uzyskamy szczupłą sylwetkę? Niestety, Remigiusz Stachelek szybko rozwiewa złudzenia. - To zależy m.in. od obecnej wagi ciała i stażu treningowego. Bezpieczniej jest przyjąć, że jeśli teraz zaczniemy, do 2020 roku powinno się udać - mówi trener.


Czytaj także
wioślarz jesień jezioro 1200.jpg
Od czego zacząć, jeśli chcesz uprawiać... wioślarstwo?

Więcej o planie treningowym i właściwej diecie - w nagraniu audycji. 

***

Tytuł audycji: 4 bieg

Prowadzi: Piotr Galus

Gość: Remigiusz Stachelek (trener personalny)

Data emisji: 10.03.2019

Godzina emisji: 10.16

kul/ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Szymon Okrojek o tym, jak poprawić formę w 24 minuty

Ostatnia aktualizacja: 21.10.2018 12:50
Intensywny trening interwałowy jest idealny dla osób, które chcą poprawić swoją kondycję, wzmocnić całe ciało i spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Na czym polega?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Plan-R. Jak zautomatyzować zdrowe nawyki?

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2019 12:30
- Krótkoterminowa przyjemność nie sprawi nam radości na dłuższym dystansie. W momencie pokusy, żeby zjeść solone orzeszki albo ciastko z kremem, warto pomysleć o konsekwencjach - mówi psychodietetyk Sylwia Prawdzik, autorka kalendarza motywacyjnego Plan-R.
rozwiń zwiń