X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Szymon Okrojek o tym, jak poprawić formę w 24 minuty

Ostatnia aktualizacja: 21.10.2018 12:50
Intensywny trening interwałowy jest idealny dla osób, które chcą poprawić swoją kondycję, wzmocnić całe ciało i spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Na czym polega?
Audio
  • Zwiedzamy Szwajcarię z perspektywy roweru (4 bieg/Czwórka)
  • Na czym polega trening HITT? (4 bieg/Czwórka)
Szymon Okrojek i Piotr Galus
Szymon Okrojek i Piotr GalusFoto: Czwórka/Mateusz Kulik

Do treningu typu HIIT wykorzystywane są maszyny do ćwiczeń siłowych i cardio, które są ustawione w kręgach. Można go rozpocząć w dowolnym miejscu w kręgu i przejść do następnej maszyny za każdym razem, gdy wybrzmi dźwięk oznaczający zamianę miejsc. Pomiędzy zamianami jest 45 sekund. Po 24 minutach trening jest już skończony - szybko, skutecznie i bez czekania na zwolnienie maszyn jak na klasycznej siłowni. - To bardzo dobre rozwiązanie dla osób zapracowanych, które narzekają na brak czasu. Wystarczą trzy treningi w tygodniu, na przykład w trakcie przerwy w pracy - żeby dało się odczuć jego efekty - opowiada Szymon Okrojek z Loop Fitness Polska.

Zapraszamy także do wysłuchania relacji Justyny Tylczyńskiej z wyprawy rowerowej po Szwajcarii. Tysiące alpejskich tras i bajkowe krajobrazy na wyciągnięcie ręki to nie jedyne powody, dla których jesień warto spędzić nad jeziorem Bodeńskim...

***

Tytuł audycji: 4 bieg

Prowadzi: Piotr Galus

Gość: Szymon Okrojek (Loop Fitness Polska)

Data emisji: 21.10.2018

Godzina emisji: 10.13

kul/kd

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

T-Line, czyli ćwiczenia z deskorolką. "Trudne, ale bezpieczne"

Ostatnia aktualizacja: 03.12.2017 12:00
Tomir Nowak wymyślił T-Line, czyli dyscyplinę, w której - dzięki wykonywaniu ćwiczeń z deskorolką, równorzędnie na obie strony ciała - wyrównujemy siłę i napięcie mięśniowe kończyn.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Beat of Speed. Trenuj na legalnym dopingu!

Ostatnia aktualizacja: 13.05.2018 16:00
11 maja w warszawskim Centrum EXPO XXI, Andrzej Smolik, Xxanaxx, Pezet i Miuosh wraz z Joanną Jędrzejczyk, Karoliną Erdmann i Andrzejem Bogdałem wybili unikalny, sportowy beat - Beat of Speed!
rozwiń zwiń