X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Nie tylko recenzje i konfrontacje. AdBuster o nowych projektach na YouTube

Ostatnia aktualizacja: 09.06.2019 12:45
Marek Hoffman, czyli AdBuster jest pogromcą reklam. Na swoim kanale sprawdza na ile wiarygodne są zapewnienia producentów testując popularne produkty.
Audio
  • Nie tylko recenzje i konfrontacje. AdBuster o nowych projektach na YouTube (Tędy po trendy/Czwórka)
Marek Hoffman - AdBuster
Marek Hoffman - AdBusterFoto: Mateusz Kulik/Czwórka

shutterstock internet youtube social media vlog 1200 .jpg
AdBuster - o świecie reklamy wie wszystko

Pierwszy film, który pojawił się na jego kanale, nie był tak profesjonalny, jak te, które zamieszcza dziś, ale mimo to stał się tak popularny, że przerosło to jego najśmielsze oczekiwania. Kilka miesięcy świętował 7. urodziny swojego kanału. 

Etapy przez które przechodziłem za każdym razem mnie szokowały. Pierwsze 10 tys. subskrybentów, 100 tys., milion. Nie stawiam już sobie progów AdBuster 


- Czuję się trochę youtube’owym dinozaurem. Należę do drugiego pokolenia twórców, które działa na tym polu - opowiadał. - Na początku nie wiedziałem, że publikowaniem na YouTubie będę zajmował się zawodowo. Mój pierwszy kanał nie był tworzony profesjonalnie, miał domyślną nazwę, tę samą którą podałem przy logowaniu – wspominał.

Jak rozrywka zamieniła się w kanał, który śledzi ponad milion internautów? Kiedy postanowił, że będzie zajmował się tym profesjonalnie? Nad jakimi seriami pracuje i czy niedługo możemy spodziewać się nowych projektów? Gdzie możemy usłyszeć go w roli sportowego komentatora? Więcej na ten temat w nagraniu rozmowy. 

W audycji także przegląd najważniejszych wydarzeń tygodnia, który przygotowaliśmy razem z Karolem Suchodolskim z Lifetuba.

***

Tytuł audycji: Tędy po trendy

Prowadzi: Mateusz Kulik

Gość: Marek Hoffman (autor kanału na YouTube "AdBuster")

Data emisji: 9.06.2019

Godzina emisji: 9.07

Zobacz więcej na temat: Czwórka Mateusz Kulik youtube
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Od zera do youtubera". Jakich błędów nie popełniać w sieci?

Ostatnia aktualizacja: 05.02.2019 18:24
"Od zera do Youtubera, czyli jak zarabiać na swojej pasji" to warsztaty, podczas których Krzysztof Micielski, wraz z Mateuszem Górskim zdradzą zainteresowanym szczegóły pracy autora kanału YT.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Awięc: kanały na YouTube są fajne, kiedy są małe

Ostatnia aktualizacja: 03.03.2019 11:00
Gdy Awięc i Sohayo łączą siły - powstaje kanał kulinarny. W Czwórkowym studiu duet przyznaje, że robią to dla kasy, młodego ducha i lekkości, na którą już sobie nie pozwalają na swoich indywidualnych kanałach. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Kanał Pełną gębą. Metrowy kebab i pizza na czas

Ostatnia aktualizacja: 10.03.2019 11:05
Testują granice ludzkiej wytrzymałości w ostrości i ilości pochłanianego jedzenia. - Chodzi nam o to, by jeść jak nawięcej i pobijać kolejne rekordy - mówią twórcy kanału Pełną gębą.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Influencer - wzbudza ciekawość czy zaufanie?

Ostatnia aktualizacja: 22.05.2019 16:00
Tylko 4 proc. internautów wierzy w treści publikowane przez influencerów - tak wynika z badań brytyjskiej agencji UM. Co to oznacza dla youtuberów i instagramerów oraz dla współpracujących z nimi marek?
rozwiń zwiń