X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Sprzedaż w chmurach, czyli jak działają CRMy

Ostatnia aktualizacja: 13.04.2012 11:20
Dawniej ich rolę spełniał zwykły notes sprzedawcy. Dziś firmy wykorzystują aplikację umożliwiającą im zbieranie i magazynowanie wszelakich danych związanych z ich klientami.
Audio

- CRMy wszystkim kojarzą się z oprogramowaniem, a to strategia biznesowa do zarządzania naszymi relacjami z klientami – mówił w Czwórce Damian Świderek z firmy Microsoft. CRMy funkcjonują jako centralna baza danych wykorzystywana do budowania długotrwałych relacji handlowych. Z perspektywy firmy ma ona postać aplikacji w przeglądarce internetowej. Od strony klienta są to wszystkie narzędzia, za pomocą których może się on kontaktować z firmą. W CRM zapisywane są informacje przekazane każdą z dróg od maili, po rozmowy telefoniczne.

- To niezwykłe ułatwienie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Duże korporacje już dawno było stać na tego typu rozwiązania już dawno. Jeszcze kilka lat temu wdrożenie CRM kosztowało firmę od 500 tysięcy do miliona złotych, bo nie chodziło tylko i wyłącznie o system informatyczny, ale zmianę strategii całego biznesu. Trzeba było najpierw, stwierdzić jaki jest stan obecny i potem zmienić wszystko, żeby klient stał się epicentrum naszych usług – opowiadał Świderek.

Dzisiaj małe i średnie firmy mogą z tego systemu korzystać praktycznie bez inwestycji wystarczy pobrać odpowiednią aplikację i po rejestracji, korzystanie z CRM można rozpocząć praktycznie od ręki.

Więcej na temat systemu CRM dowiesz się słuchając nagrania audycji.

bch

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Portal Polskiego Radia jest skarbnicą jego treści

Ostatnia aktualizacja: 02.03.2012 18:00
- Mamy ogromne zasoby reportażu, mamy ogromne zasoby prostych materiałów newsowych zebranych ze wszystkich dziesięcioleci Polskiego Radia – mówił w Czwórce Andrzej Mietkowski, szef portalu polskieradio.pl.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Tajfun III - poskromiciel kiboli

Ostatnia aktualizacja: 27.03.2012 15:00
Waży jedyne 30 ton, nie boi się ognia, kamieni, broni palnej oraz zdenerwowanego tłumu... Sprawdź jakim autem polska policja będzie zabezpieczać Euro 2012.
rozwiń zwiń