X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Sport to produkt. Nauczmy się go sprzedawać

Ostatnia aktualizacja: 15.01.2013 10:40
Co roku poznajemy najlepszych polskich sportowców, ale niewiele wiemy o samym sportowym biznesie. Mają to zmienić The Champ Awards, czyli wyróżnienia przyznawane w konkursie polskich kampanii sportowych.
Audio
  • Posłuchaj na czym polega idea The Champ Awards, czyli konkursu polskich kampanii sportowych

 - Sport w Polsce kuleje - uważa Roman Fedorczuk, prezes agencji marketingu sportowego ABK Sport. - Wszyscy narzekają na brak sponsorów i brak pieniędzy, a powodem takiej sytuacji może być brak promocji tej dziedziny zycia. Bo w Polsce nie myśli się o sporcie jako o produkcie. Przez to nie jest właściwie pozycjonowany, nie ma określonej grupy docelowej i nie jest traktowany jako marka.
Przedsięwzięcie The Champ Awards ma to zmienić i pomóc w rozwoju polskiego sportu oraz przyczynić się do zwiększenia świadomości polaków o potrzebie uprawiania sportu, czy to w formie zawodowej, czy czysto rekreacyjnej w celu poprawy poziomu życia.
 - Nie znam żadnego związku sportowego w Polsce, który zwróciłby się o pomoc do agencji reklamowej lub PR-owej, czy też do specjalistów od organizacji eventów - wyjaśnia gość Czwórki. - Zależy nam na tym, żeby natchnąć osoby odpowiedzialne za takie działania, zaszczepić w nich umiejętność kreatywnego podejścia do problemu. Temu właśnie ma służyć nasz konkurs na najlepszą kampanię sportową.   
Kapitułę konkursu „The Champ Awards” stanowią autorytety w dziedzinie biznesu, sportu, osoby reprezentujące różnorodne dziedziny życia i gospodarki. Są wśród nich: Mariusz Czerkawski, Mateusz Kusznierewicz i Jacek Socha. Więcej o tej inicjatywie dowiesz się słuchając "Poranka OnLine".
kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Janowicz: moje życie zmieniło się teraz o 180 stopni

Ostatnia aktualizacja: 06.11.2012 13:00
– Zaczął się nowy rozdział w moim życiu, ale mam nadzieję, że na tym przygoda z sukcesami się nie skończy – mówi Jerzy Janowicz, wschodząca gwiazda polskiego tenisa
rozwiń zwiń

Czytaj także

Na desce będzie można latać nawet zimą

Ostatnia aktualizacja: 04.01.2013 11:06
To nie lada gratka dla prawdziwych miłośników deskowego freestyle’u. W Warszawie otwiera się pierwsza kryta rampa. – Będziemy niezależni od pogodny, z naszego bowla można korzystać cały rok – mówią pomysłodawcy przedsięwzięcia, w Czwórce.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Masz kryzys? Zagraj w ping ponga!

Ostatnia aktualizacja: 09.01.2013 14:23
W Polsce ten sport uprawia regularnie już ponad 100 tysięcy osób! Grają w niego właściwie przedstawiciele wszystkich grup wiekowych.
rozwiń zwiń