X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak piosenki trafiają do radia?

Ostatnia aktualizacja: 24.06.2017 12:30
- Każda stacja ma określony profil muzyczny. W Czwórce mamy 80 - 90 proc. muzyki w godzinie to utwory nowe, z ostatnich miesięcy. Reszta to piosenki starsze, ale nie bardziej niż sprzed 20 lat - opowiada szef muzyczny Jacek Kruczek.
Audio
  • Co zrobić, żeby nasza muzyka zaistniała na radiowej playliście? Radzi szef muzyczny Czwórki, Jacek Kruczek (Będzie głośno!/Czwórka)
W audycji tłumaczymy m.in. co to jest format radiowy i dlaczego dobrze zaadresowane demo to klucz pierwszy krok do tego, by trafić na playlistę...
W audycji tłumaczymy m.in. co to jest format radiowy i dlaczego dobrze zaadresowane demo to klucz pierwszy krok do tego, by trafić na playlistę...Foto: Shutterstock.com/Rawpixel.com

Czytaj także
brodka dziedzic pap 1200.jpg
Bartosz Dziedzic: żeby odnieść sukces, przydaje się bezczelność

O utworach, które trafiają na playlistę, decydują - w przypadku Czwórki - uczestnicy kolegiów muzycznych. - To nasi najlepsi i najbardziej doświadczeni dziennikarze. Wyszukują utwory na własną rękę, albo dzielą się tym, co dostają od artystów. Często jest tak, że piosenki rozsyłane są do różnych stacji w całej Polsce w postaci newsletterów. Z setek propozycji co tydzień wybieramy kilka lub kilkanaście kompozycji, które wchodzą na playlistę - opowiada Jacek Kruczek. 

Szef muzyczny Czwórki tłumaczy też dlaczego jedne piosenki grane są częściej niż inne, na czym polega rotacja muzyki w radiu i czym playlista dzienna różni się od nocnej.

***

Tytuł audycji: Będzie głośno!

Prowadzi: Damian Sikorski

Gość: Jacek Kruczek (szef muzyczny radiowej Czwórki, dziennikarz muzyczny, kompozytor)

Data emisji: 23.06.2017

Godzina emisji: 19.10

kul/mz

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Chcesz być modny? Zacznij słuchać klasyki!

Ostatnia aktualizacja: 12.08.2015 16:30
Saint-Saëns czy Grieg to nie vlogerzy, tylko klasycy, których coraz chętniej słuchają młodzi. – Filharmonie i opery stają się modne, grają tam nie tylko orkiestry, ale też didżeje - przekonuje dziennikarka Maja Baczyńska.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Muzyka. Dlaczego młodzież nie może bez niej żyć?

Ostatnia aktualizacja: 06.04.2016 13:20
Kształtuje wyobraźnię, uszlachetnia, czyni nas bardziej wrażliwymi. To, jak muzyka wpływa na młode pokolenia Polaków sprawdziliśmy w urodzinowym cyklu "Cztery dychy".
rozwiń zwiń