Przyszłość mody? "Ubrania z owoców i warzyw"

Ostatnia aktualizacja: 28.08.2016 16:00
- Jest nas na świecie coraz więcej i w pewnym momencie dla części zabraknie bawełny. Dlatego producenci już teraz pracują nad alternatywnymi sposobami pozyskiwania tkanin. Na przykład z pleśni, która jest trwała i przypomina jedwab. Albo z ziemniaka - mówi Michał Zaczyński.
Audio
  • Moda do zjedzenia. Lady Gaga, Beyoncé i inni (Sztuka jedzenia/Czwórka)
Najbliższa przyszłość mody to ubrania z zabawnymi owocowymi printami, dalsza to odzież z owocowych włókien
Najbliższa przyszłość mody to ubrania z zabawnymi owocowymi printami, dalsza to odzież z owocowych włókienFoto: Glow Images/East News

Jednak najbardziej zawansowane są prace nad tkaniną z ananasa. - Ten owoc jest bardzo włóknisty i zdaniem ekspertów z branży odzieżowej świetnie spełni zadanie. Ubrania bedą trwałe, organiczne i produkowane w sposób etyczny - wyjaśnia dziennikarz modowy i dodaje, że innym "tekstylnym" hitem owocowym będzie symbol Bożego Narodzenia w PRL.

Dlaczego skarpetki z bambusa są lepsze od bawełnianych, kto zaprojektował najbardziej "czerstwą" kolekcję w historii Paryskiego Tygodnia Mody i które opakowanie po słodyczach robi furorę na czerwonym dywanie - tego m.in. dowiesz się z nagrania audycji.

***

Tytuł audycji: Sztuka jedzenia

Prowadzi: Beata Kwiatkowska

Gość: Michał Zaczyński (dziennikarz modowy)

Data audycji: 28.08.2016

Godzina audycji: 15.10

kul/mc

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Nestor Grojewski. Kucharz, który uwiódł gwiazdy Hollywood

Ostatnia aktualizacja: 15.08.2016 16:30
Karmił m.in. Cameron Diaz, Matta Damona i Leonarda DiCaprio. - Jednym z wyrazów uznania było dla mnie to, że reżyser Martin Scorsese przestał jadać "na mieście" i to nawet w najlepszych restauracjach - opowiada Nestor Grojewski.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Polska żywność. "Dobra, bo dobrze znana"

Ostatnia aktualizacja: 25.08.2016 18:00
- Polacy są etnocentryczni. Z badań wynika, że konsumenci w wyborze produktów kierują się smakiem, który znają z dzieciństwa i cenią polskie produkty, na których się wychowali - uważa prof. Krystyna Gutkowska.
rozwiń zwiń