X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Informacje - jak odróżniać rzetelne od fałszywych?

Ostatnia aktualizacja: 28.03.2017 08:24
Drugiego kwietnia po raz pierwszy w Polsce obchodzimy Międzynarodowy Dzień Fact-Checkingu, czyli święto sprawdzania informacji.
(zdjęcie ilustracyjne)
(zdjęcie ilustracyjne)Foto: GaudiLab/Shutterstock.com

Z tej okazji Stowarzyszenie Demagog wspólnie z International Fact-Checking Network organizuje fact-checkathon w Polsce - chodzi o propagowanie idei sprawdzania informacji w mediach oraz wypowiedzi polityków. Czy wykorzystując nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz rzetelną analizę danych można dążyć do poprawy jakości debaty publicznej w Polsce? Między innymi o to tuż po 8.00 spytamy Małgorzatę Kilian, prezes zarządu Stowarzyszenia Demagog.

Wcześniej zaś, po 7.00, zajmiemy się debiutem sztucznej inteligencji w pewnej agencji reklamowej, a po 6.00 przypomnimy sobie grę "Rayman" oraz sprawdzimy, jak w historii rapu zapisał się Mc Hammer, który 30 marca obchodzi swoje urodziny.

***

Na "Pierwsze słyszę", w czwartek (30.03) w godzinach od 6.05 do 9.00 zaprasza Kamil Jasieński.

jsz/kd

     

Zobacz więcej na temat: Czwórka media
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Mistyfikacje w internecie. Jak dajemy się oszukać?

Ostatnia aktualizacja: 09.01.2017 18:01
Każdego dnia otrzymujemy średnio tyle informacji, ile nasi dziadkowie - rocznie. Jak w tej lawinie danych - głównie pojawiających się w internecie - odróżnić prawdę od kłamstwa?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jak robić dobrą reklamę? "Traktuj widza poważnie"

Ostatnia aktualizacja: 28.02.2017 14:33
- Dobra reklama powinna zakładać większą inteligencję i wyobraźnię widza, a większość dzisiejszych reklam opiera się na stereotypach i kliszach. Jeśli chcemy pokazać wspinaczkę na Mount Everest, zamiast alpinisty powinniśmy tam wysłać kulawego kucharza, wówczas byłoby ciekawiej - przekonywali Agnieszka Klimczak i Przemysław Bogdanowicz z Klubu Twórców Reklamy.
rozwiń zwiń