X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Kultura

Pszoniak i Fronczewski we Współczesnym

Ostatnia aktualizacja: 13.12.2012 11:00
Na scenie warszawskiego Teatru najlepsi w swym fachu. Ich bohaterowie to również aktorzy... Kto jeszcze nie widział, ten znów ma szansę zobaczyć!
Audio

Wojciech Pszoniak wciela się w rolę Brèmonta, a Piotr Fronczewski gra Verdiera. To dwie zupełnie różne postaci, silne osobowości, wspaniali aktorzy, jednak ich sława już przeminęła. Brèmont i Verdier pragną wrócić na scenę, znów zachwycać publiczność, więc przygotowują spektakl słowno-muzyczny napisany przez jednego z nich. Obaj są wyjątkowi, obaj są indywidualnościami, w związku z czym zabawnych konfliktów w tym przedstawieniu nie brakuje. Skrajnie różne charaktery bohaterów oraz ich różny rodowód sceniczny nie pozwalają na gładką współpracę.

Autor sztuki "Skarpetki, opus 124", Daniel Colas mówi o swojej sztuce i jej bohaterach: "Kimże w gruncie rzeczy są ci dwaj klauni, tak zupełnie od siebie różni?...  Są ludźmi po prostu. Pełnymi sprzeczności, ze swoimi słabościami i okrucieństwem... a także czułością... Są to być może dwie twarze tej samej postaci. Diametralnie odmienne, a jednocześnie całkowicie identyczne... Ludzie i tyle.... Po prostu ludzie... zadufani w sobie, niepoważni... Co tu dużo mówić: klauni... Po prostu klauni...

"Skarpetki, opus 124" w reżyserii Macieja Englerta zostały uznane przez publiczność za najlepszy spektakl podczas Polkowickich Dni Teatru.

KONKURS odwołany

Szanowni Państwo z przyczyn niezależnych od nas, a także od Teatru Współczesnego, jesteśmy zmuszeni odwołać nasz konkurs. Choroba aktora spowodowała konieczność odwołania spektakli "Skarpetki, Opus 124" w najbliższych dniach.

Jeśli ktoś kupił bilet na ten spektakl proszony jest o zgłoszenie się do teatru i odbiór pieniędzy za bilety.

A na naszej stronie wkrótce znajdą Państwo kolejne konkursy na bilety do Teatru Współczesnego.

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak
www.narodoweczytanie.polskieradio.pl
Cichociemni

Czytaj także

60 lat Teatru Współczesnego

Ostatnia aktualizacja: 09.10.2009 13:37
Teatr Współczesny działa nieprzerwanie od 5 listopada 1949 roku, kiedy na scenie przy Mokotowskiej 13 odbyła się pierwsza premiera - "Niemców" Leona Kruczkowskiego. Reżyserował Erwin Axer, który kierował sceną przez następne 32 lata. Od 1981 roku dyrektotem jest Maciej Englert.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Sezon na Dwójkę: Jubileusz Współczesnego

Ostatnia aktualizacja: 08.10.2009 02:26
8 października 2009, godz. 18:00
rozwiń zwiń

Czytaj także

Nieszczęśliwe życie Wiery Gran

Ostatnia aktualizacja: 28.04.2011 11:54
Spektakl "Gran opereta" jest opowieścią o śpiewaczce, której świat nie pozwolił wykonywać swojego zawodu - wyjaśnia reżyser Marcin Przybylski.
rozwiń zwiń