X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Kurator "Opery dla głuchych": to mniejszość kulturowa, nie niepełnosprawność

Ostatnia aktualizacja: 29.11.2018 16:22
- Mają zupełnie inny system wartości, zupełnie inny sposób postrzegania świata i zupełnie inny sposób opowiadania historii. Staramy się podkreślić to w tym spektaklu - mówił w Dwójce Michał Mendyk.
Audio
  • "Opera dla głuchych". Opowieść o próbie porozumienia (Kwadrans bez muzyki/Dwójka)
Plakat spektaklu
Plakat spektakluFoto: materiały prom.

Opera bez śpiewu, opera na migi, opera z niesłyszącymi i słyszącymi aktorami. Opera, która łączy światy: dźwięku i ciszy. Mocny dźwięk jest po to, by głusi mogli poczuć wibracje, mocny przekaz – po to, żeby słyszący mogli zrozumieć treść opery. Tak w skrócie wygląda "Opera dla głuchych" prezentowana na deskach warszawskiego Teatru Studio.

- W spektaklu pada takie zdanie, że język migowy jest tak inny od języka polskiego, jak język chiński. Mam wrażenie, że to za mało powiedziane. To znaczy język migowy jest naprawdę inny - podkreślał Wojtek Zrałek-Kossakowski, reżyser "Opery dla głuchych".

Z nagrania audycji dowiadujemy się, jakim wyzwaniem była realizacja tego przedsięwzięcia i jakie refleksje z niego płyną.

***

Tytuł audycji: Kwadrans bez muzyki

Przygotowała: Beata Kwiatkowska

Data emisji: 29.11.2018

Godzina emisji: 15.00

pg/mko

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Op Enheim. Otwarte miejsce dla sztuki

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2018 13:46
W audycji "Kwadrans bez muzyki" opowiadaliśmy o wystawie "1/1/1/1/1", która zainaugurowała otwarcie nowego miejsca ekspozycji, spotkań i koncertów we Wrocławiu.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Drogi wolności". Stanisław Krzemiński: to było nadepnięcie mężczyznom na ego

Ostatnia aktualizacja: 28.11.2018 15:45
- Zarówno w serialu, jak i w cyklu powieściowym motywem przewodnim jest droga polskich kobiet do suwerenności - mówił w Dwójce autor książek z serii "Drogi do wolności".
rozwiń zwiń