X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Po apokalipsie. Romantyzm słuchany przez kości

Ostatnia aktualizacja: 25.06.2015 11:00
- Najczęściej dało się słyszeć komentarz "amazing" - mówiła kuratorka polskiej ekspozycji narodowej "Post-Apocalypsis", która otrzymała Złoty Medal Praskiego Quadriennale.
Audio
  • Agnieszka Jelewska i Paweł Sztarbowski o ekspozycji narodowej "Post-Apocalypsis" (Poranek Dwójki)
Wystawa Post-Apocalypsis została nagrodzona w kategorii Sound Design (zdj. ilustracyjne)
Wystawa "Post-Apocalypsis" została nagrodzona w kategorii "Sound Design" (zdj. ilustracyjne)Foto: Damian Witkowski/flickr/CC

"Post-Apocalypsis" to pierwszy w historii PQ i polskiej ekspozycji projekt opierający się w tak znacznym stopniu na wspólnym procesie twórczym badaczy, programistów, kompozytorów, projektantów i architektów. Wyróżniona została jednak przede wszystkim jego warstwa dźwiękowa.

- Nasz odbiorca słucha całym ciałem, po przyłożeniu głowy lub innej części ciała do specjalnego interfejsu. A słucha polskich romantyków, czytanych jednak ze specyficznym zaburzeniem mowy - wyjaśniła kuratorka Agnieszka Jelewska. - Okazuje się, że te XIX-wieczne teksty antycypują całkiem współczesną problematykę relacji człowieka z naturą, także w ich apokaliptycznym wymiarze - dodała.

Nie tylko projekt "Post-Apocalypsis" potwierdza, że Praskie Quadriennale już dawno przestało być poświęcone po prostu scenografiom teatralnym. Bo czyż scenografią nazwać można skrajnie nacjonalistyczną partię estońską...?

***

Prowadzi: Tomasz Obertyn

Goście: Agnieszka Jelewska (kuratorka ekspozycji "Post-Apocalypsis"), Paweł Sztarbowski (zastępca dyrektora Teatru Powszechnego w Warszawie, który był na Praskim Quadriennale)

Data emisji: 25.06.2015

Godzina emisji: 6.00

Materiał wyemitowany w audycji "Poranek Dwójki"

mm/fbi

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Themersonowie – najbardziej twórcze małżeństwo w historii

Ostatnia aktualizacja: 11.02.2015 08:00
- To jeden z najcenniejszych zbiorów awangardy światowej XX wieku - mówił Tomasz Makowski, dyrektor Biblioteki Narodowej, której przekazano archiwum Themersonów.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Polska bliżej Chin. Wystawa "Stan życia" podbija Państwo Środka

Ostatnia aktualizacja: 24.05.2015 04:51
- Nie chcieliśmy występować z pozycji kogoś, kto mógłby nieść w Chinach kaganiec wolności. Zależało nam na tym, by te prace mogły być ekstrapolowane przez widzów na ich własne doświadczenia - mówi Jarosław Suchan.
rozwiń zwiń