X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Francesco Cavalli – sacrum i profanum

Ostatnia aktualizacja: 19.05.2019 15:22
W audycji omówiliśmy nowe płyty z muzyką tego włoskiego kompozytora epoki baroku.
Audio
  • Nowe płyty z muzyką Francesco Cavalliego, recital fortepianowy Ignacego Lisieckiego "Swan Songs" i komplet Suit francuskich J. S. Bacha w interpretacji Marka Toporowskiego (Płytomania/Dwójka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Beyla Balla/Shutterstock

Jego muzyka nie jest tak często wykonywana jak kompozycje jego Mistrza – Claudia Monteverdiego. Msza wenecka z 1660 roku (Galilei Consort, Benjamin Chenier) oraz fragmenty z oper (Artaserse, Philippe Jaroussky) – to nowe płyty z muzyką Francesco Cavallego, które omawialiśmy.

W audycji także: recital fortepianowy Ignacego Lisieckiego "Swan Songs" oraz komplet Suit francuskich Jana Sebastiana Bacha w interpretacji (i w opowieści) Marka Toporowskiego. 

***

Tytuł audycji: Płytomania

Prowadził: Jacek Hawryluk

Data emisji: 19.05.2019

Godzina emisji: 17.00

pg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Andrzej Kosendiak: Mielczewski był najpopularniejszym polskim kompozytorem epoki baroku

Ostatnia aktualizacja: 04.12.2018 10:00
- W XVII wieku dzieła Marcina Mielczewskiego były znane w całej Europie. Jego utwory zachowały się w zbiorach od Lubeki przez miasta saksońskie, Morawy, Gdańsk, Wrocław aż po Smoleńsk - mówił w Dwójce szef Narodowego Forum Muzyki.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Arte dei Suonatori i mistrzowie epoki baroku związani z Wenecją

Ostatnia aktualizacja: 18.12.2018 16:40
- Weneckie Boże Narodzenie było świętowane jako karnawał. To było niemal pół roku zabawy, od października do marca. I my trochę tak do tego programu podeszliśmy. To są utwory, które w jakiś sposób kojarzą się z tym nastrojem, ale nie są w oczywisty sposób przypisane do Bożego Narodzenia - mówiła w Dwójce skrzypaczka Ewa Golińska.
rozwiń zwiń