X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Kto zabił, czyli jak trzymać w napięciu do ostatniej strony?

Ostatnia aktualizacja: 26.02.2018 14:00
- Pisząc swoje książki czuję się trochę jak iluzjonista. Energicznie macham jedną reką i wyczyniam nią cuda, a prawdziwie ważne rzeczy robię drugą. I na tym polega pisanie kryminałów - przekonuje Wojciech Chmielarz, autor m.in. "Farmy lalek" i "Cieni".
Audio
  • Wojciech Chmielarz i Katarzyna Puzyńska o tym, jak pisać kryminały (Stacja Kultura/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: talseN/shutterstock.com

Czytaj także
statek wojna 1200.jpg
"Dziewczyna…" Ruth Ware jak kryminały Agathy Christie

Autor brał udział w spotkaniu, które w weekend odbyło się w Warszawie pod hasłem "Kto zabił". Oprócz niego z czytelnikami rozmawiała także autorka wyśmienitych thrillerów psychologicznych Ruth Ware. - Okazuje się, że ostatecznie zawsze izoluję swoich bohaterów i odbieram im wszelkie źródła pomocy. W książce "W ciemnym, mrocznym lesie" moi bohaterowie trafiają do miejsca, w którym nie ma zasięgu. Dla mnie, jako dla mieszkanki Londynu, to brzmi jak największy koszmar - opowiada pisarka i zdradza, o czym będzie jej najnowsza powieść.


Czytaj także
ucieczka zbrodnia kryminał 1200.jpg
Katarzyna Puzyńska: kryminały rodzą się w głowie

Katarzyna Puzyńska - twórczyni serii powieści kryminalnych, których bohaterami są policjanci z niewielkiej wsi Lipowo przyznaje natomiast, że znajomość sztuczek pisarzy kryminałów odebrała jej przyjemność z czytania. Co to są "książki w stylu zamkniętego pokoju" i skąd się wzięła zasada, że "nic tak nie ożywia akcji jak trup"? O tym m.in. w materiale Dominiki Klimek.  

***

Tytuł audycji: Stacja Kultura

Prowadzi: Kasia Dydo

Data emisji: 26.02.2018

Godzina emisji: 10.13

kul/ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Katarzyna Puzyńska i dobrze nakręcone kryminały

Ostatnia aktualizacja: 23.02.2016 14:21
- W roli aspiranta Daniela Podgórskiego widzę Leszka Lichotę, jeśli zaś chodzi o Klementynę Kopp to nie wiem, która polska aktorka mogłaby zagrać w ekranizacji mojej sagi o policjantach z Lipowa - mówi autorka kryminałów, Katarzyna Puzyńska.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Kryminały. Czy można uzależnić się od zbrodni?

Ostatnia aktualizacja: 28.10.2016 14:00
Joanna Stojer-Polańska zawodowo zajmuje się badaniem miejsc zbrodni, po godzinach ogląda seriale kryminalne. Nam opowie o swojej pasji.
rozwiń zwiń