X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Trening rowerowy zimą? Zacznij przygotowania do wiosny!

Ostatnia aktualizacja: 29.01.2019 13:45
Na zewnątrz niewielu rowerzystów. Jednak - jak przekonuje trener kolarstwa Wojciech Marcjoniak, już pod koniec stycznia warto rozpocząć przygotowania do wiosennego sezonu.
Audio
  • Ćwiczenia przed wyjściem na rower - jak przygotować się do wiosny (4. bieg/Czwórka)
Wojtek Marcjoniak, trener kolarstwa, fitter rowerowy
Wojtek Marcjoniak, trener kolarstwa, fitter rowerowyFoto: Magdalena Żelazowska/Czwórka

narty zima snowboard dziewczyna 1200.jpg
Śnieg , mróz i słońce - jak zabezpieczyć oczy na stoku i nie tylko

- Mamy mnóstwo możliwości - jest coraz więcej klubów fitness, a w domu można mieć prywatny trenażer, na którym warto kręcić kilometry - tłumaczył gość Piotra Galusa. Jak podkreślał, przygotowanie do rowerowej wiosny warto zacząć już dziś. - To zależy oczywiście od wytrzymałości, ale sensownie przeprowadzić około sześciu godzin ćwiczeń w tygodniu, z czego cztery to rower.

Jak zmierzyć naszą wytrzymałość i własne strefy mocy, które pomogą nam w przeprowadzeniu skutecznego treningu? Jakie ćwiczenia wykonywać, jak długo i od czego zacząć? O tym w nagraniu rozmowy ze studia Czwórki. Warto także ze swoim sprzętem udać się do fittera, czyli specjalisty, który zajmuje się także dopasowaniem roweru – jego wielkości i kolejnych elementów - do rowerzysty. - Przy zakupie roweru zwróćmy uwagę na bazę, czyli ramę. Musi być odpowiedniego rozmiaru i z odpowiednich komponentów. Znaczenie ma nasz wzrost, długość nóg – mówił Wojciech Marcjoniak. – Siodło dobiera się również indywidualnie na podstawie pomiaru guzów kulszowych.  Jaką wielkość ramy dobrać do konkretnego wzrostu i co zrobić, gdy mamy problemy z kręgosłupem? O tym także w rozmowie Piotra Galusa.

***

Tytuł audycji: 4 bieg

Prowadzi: Piotr Galus

Gość: Wojciech Marcjoniak (doświadczony rowerzysta, trener kolarstwa, masażysta, menager sportu, fitter rowerów)

Godzina emisji: 10.15

Data emisji: 27.01.2019

kd/ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Chcesz zostać morsem? "To daje niesamowitą energię"

Ostatnia aktualizacja: 28.12.2018 12:00
Czapka, rękawiczki, buty neoprenowe, a przede wszystkim dobra kondycja i dużo odwagi, to właściwie wystarczy, by zostać morsem. - Woda, do której wchodzimy ma 1-2 stopnie Celsjusza - mówi Ewelina Pawlak, która robi to już trzeci sezon.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Relaks i dobra zabawa". Jak korzystać z sauny?

Ostatnia aktualizacja: 06.01.2019 13:00
Sauna jest dobra dla osób zmagających się z potreningowym bólem mięśni lub potrzebujących wyciszenia i chwili relaksu. Sucha czy parowa, a może mokra lub fińska? Co daje nam saunowanie i czy warto robić to zimą, czy może przez cały rok?
rozwiń zwiń