Sparingpartner, Facebook i świt gwarantują powodzenie w sporcie

Ostatnia aktualizacja: 30.12.2018 12:20
Są tacy, którzy twierdzą, że święto Trzech Król jest dniem wolnym od pracy, bo ludzie są zbyt zdołowani tym, że nie udało się im zrealizować noworocznych postanowień. Co zrobić, żeby w 2019 roku nasza sportowa motywacja była skuteczna? 
Audio
  • Trener mentalny Jakub Bączek o tym, jak skutecznie zmotywować się do działania (4 bieg/Czwórka)
Jakub Bączek i Piotr Galus na miejskim lodowisku w Katowicach
Jakub Bączek i Piotr Galus na miejskim lodowisku w Katowicach Foto: Paweł Cieślak

Zdaniem Jakuba Bączka wystarczą 3 proste techniki, żeby zrealizować ten plan. - Po pierwsze: znajdź sparingpartnera. Kogoś, kto dodatkowo zmotywuje cię do tego, żeby wyjść z domu, pobiegać albo poćwiczyć na siłowni - podpowiada trener.


Czytaj także
bieganie zima 1200.jpg
Jak biegać zimą? W nausznikach, ale nie w swetrze

Po drugie: realizację noworocznych postanowień rozpocznij rano. - Z badań psychologów wynika, że nasza silna wola wyczerpuje się w ciągu dnia - wyjaśnia rozmówca Piotra Galusa. - Jeśli zatem ktoś chce przerzucić sobie bieganie na godzinę 20.00, po całym dniu ciężkiej pracy, powinien dobrze to przemyśleć - dodaje.

Jakub Bączek wyjaśnia także, dlaczego Facebook jest jednym ze sprzymierzeńców naszej motywacji i w jaki sposób profile na społecznościówkach dostarczają organizmowi dopaminę.

W audycji rozmawiamy też z Eweliną Puchałą o XIII Śląskim Maratonie Noworocznym Cyborg, który odbędzie się 1 stycznia o godzinie 12.00 - POSŁUCHAJ >>> 

Ewelina Puchała ze swoją ekipą Ewelina Puchała ze swoją ekipą

***

Tytuł audycji: 4 bieg

Prowadzi: Piotr Galus

Gość: Jakub Bączek (trener mentalny)

Data emisji: 30.12.2018

Godzina emisji: 10.46

kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Szymon Okrojek o tym, jak poprawić formę w 24 minuty

Ostatnia aktualizacja: 21.10.2018 12:50
Intensywny trening interwałowy jest idealny dla osób, które chcą poprawić swoją kondycję, wzmocnić całe ciało i spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Na czym polega?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Bieganie zimą. "To nie koniec, ale początek sezonu"

Ostatnia aktualizacja: 09.12.2018 17:29
- W grudniu zaczynamy już przygotowania do sezonu wiosennego. Potrzebujemy kilku miesięcy regularnego biegania, by móc zrealizować cele, które teraz sobie zakładamy - tłumaczył Mateusz Łękawa, bloger, maratończyk, który przebiegł m.in. 150 km w niewiele ponad 34 godziny.
rozwiń zwiń