X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Pracodawco - buduj swoją markę!

Ostatnia aktualizacja: 18.03.2015 08:00
Firmy, aby odnieść rynkowy sukces, potrzebują lojalnych klientów, ale też wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników.
Jeśli pracodawca jest uczciwy, kulturalny i pomocny, pracownicy są bardziej lojalni
Jeśli pracodawca jest uczciwy, kulturalny i pomocny, pracownicy są bardziej lojalniFoto: Glow Images/East News

Obecnie stale rośnie świadomość znaczenia dobrego wizerunku pracodawcy. Marka firmy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról.

Jak buduje się wizerunek pracodawcy? O tym porozmawiamy z Julitą Dąbrowską, autorką książki pt. "Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce".

***

Na audycję "Pani tomu" w środę (18.03.), w godz. 19.00 - 20.00, zaprasza Iwona Wyciechowska.

mg/mc

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Rynek pracy: Polacy zmieniają pracę głównie dla pieniędzy

Ostatnia aktualizacja: 27.01.2015 21:02
54 proc. pracowników, badanych przez firmę Randstad zmienia pracę, gdyż chce poprawić warunki finansowe. Drugim z kolei najczęściej wymienianym powodem jest poszukiwanie pracy stałej.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Szukasz pracy? Zadbaj o dobry wizerunek w sieci

Ostatnia aktualizacja: 04.03.2015 18:00
Pracodawcy przed zatrudnieniem nowego pracownika coraz częściej robią w internecie gruntowny research na temat danej osoby.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Skandynawia - życie w dobrobycie

Ostatnia aktualizacja: 12.03.2015 08:30
- Polepszanie jakości życia to centralny cel skandynawskiej polityki publicznej - mówi prof. Włodzimierz Anioł.
rozwiń zwiń