Natalia Litwiniuk: trening musi być przyjemnością!

Ostatnia aktualizacja: 11.03.2017 12:30
- Każda aktywność fizyczna jest dla nas wartościowa, dlatego ustalając plan treningowy kierujmy się swoim czasem, możliwościami, preferencjami, a niekoniecznie modą na dany sport - przekonuje Natalia Litwiniuk, trenerka i instruktorka.  
Audio
  • Jak i co ćwiczyć, żeby szybko zobaczyć efekty podpowiada trenerka Natalia Litwiniuk (Rozbiegani/Czwórka)
Natalia Litwiniuk i Karina Terzoni
Natalia Litwiniuk i Karina TerzoniFoto: Czwórka

Czytaj także
siłownia facet siła 1200.jpg
Body pump. Trening ze sztangą nie tylko dla siłaczy

Rozmówczyni Kariny Terzoni podpowiada też, jak ułożyć taki plan. - Trening powinien być zbalansowany. Trzeba pracować nad elastycznością, tonusem mięśniowym, napięciem. Nie należy zapominać też o wzmacnianiu mięśni głębokich i pracy nad koordynacją - tłumaczy trenerka. Natalia Litwiniuk wyjaśnia również, na czym polegają treningi body pump oraz body balance i opowiada o tym, dlaczego taniec jest niezwykle skuteczną bronią do walki z kilogramami.

***

Tytuł audycji: "Rozbiegani"

Prowadzi: Karina Terzoni

Gość: Natalia Litwiniuk (trenerka, instruktorka)

Data emisji: 11.03.2016

Godzina emisji: 10.20

kul/mp

Czytaj także

Joanna Jóźwik: w sporcie wyczynowym liczą się szczegóły

Ostatnia aktualizacja: 11.02.2017 11:50
- Biegacz nie samym bieganiem po lesie uzyska wynik. Musi też zwrócić uwagę na to, co je, jak się regeneruje i jak ćwiczy - przekonuje Joanna Jóźwik, brązowa medalistka Mistrzostw Europy w Zurychu w biegu na 800 metrów.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Body pump. Trening ze sztangą nie tylko dla siłaczy

Ostatnia aktualizacja: 21.01.2017 13:12
Body Pump to forma treningu, która wykorzystuje w różny sposób ciężary, sztangi i ciało. - W body pump nie ważne jest obciążenie. Chodzi o to, by wykonywać ćwiczenia prawidłowo i - przede wszystkim - w odpowiednim tempie - mówił instruktor body pump Jakub Kopiński.
rozwiń zwiń