X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

E-commerce "zabije" zwykłe sklepy?

Ostatnia aktualizacja: 29.12.2014 16:00
Sklepy internetowe podbijają kolejne segmenty rynku sprzedaży. Czy punkty stacjonarne już niedługo odejdą do lamusa?
Audio
  • Eksperci uważają, że udział sklepów stacjonarnych w rynku sprzedaży będzie stale malał (Czwórka/Się mówi)
Wejście sieci sprzedaży Amazon może znacząco zmienić proporcje na rynku polskiego handlu w internecie
Wejście sieci sprzedaży Amazon może znacząco zmienić proporcje na rynku polskiego handlu w internecieFoto: Depositphotos

Ostatnio członek zespołu Luxtorpeda zdziwił się, że musiał zapłacić za swoją płytę 54 zł w Empiku i wstawił zdjęcie paragonu na Facebooka. Był bardzo poruszony różnicą pomiędzy jej cenami w punkcie tej sieci oraz w sklepach internetowych. Przedstawiciele Empiku tłumaczyli, że wynika to choćby z faktu, iż utrzymują oni ponad 200 punktów w całym kraju, zatrudniając kilka tysięcy osób.
- To naturalne, że sklepy stacjonarne mają wyższą marżę. Próbują zarobić, na czym się da. Czasem konsument nie ma w danym momencie dostępu do internetu i porównywarki cen, więc nawet nie wie, że mogą być aż tak duże różnice - tłumaczyła Edyta Kochlewska z portalu dlahandlu.pl.
Tak Empik, jak i mali przedsiębiorcy zajmujący się sprzedażą elektroniki, muzyki oraz książek, obawiają się wejścia na rynek polski sieci Amazon. Wybudowała ona w Polsce centrum dystrybucyjne i już niebawem może znacząco zaznaczyć swoją pozycję. Kochlewska oraz Borys Skraba, ekspert rynku e-commerce, podzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat ekspansji Amazona. Opowiedzieli też słuchaczom, jakie sztuczki stosują wielkie sieci handlowe, by zarobić na nas jak najwięcej.
***
Tytuł audycji: Się mówi
Prowadził: Joachim Ciecierski
Goście: Edyta Kochlewska (redaktor naczelna portalu dlahandlu.pl), Borys Skraba (ekspert ds. e-commerce)
Data emisji: 30.12.2014
Godzina emisji: 14.00
ac/mm

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Centra handlowe jak ośrodki kulturalne

Ostatnia aktualizacja: 20.12.2013 13:00
W Polsce działa już ponad 400 centrów handlowych, a nowych obiektów wciąż przybywa. Przejmują rolę teatrów, kin, stają się miejscami spotkań towarzyskich. - To "miniświaty" - mówi Tomasz Stawiszyński, filozof i publicysta. - Prawdziwym celem ich funkcjonowania jest jednak jak najdłuższe zatrzymanie klientów i spowodowanie, by wydawali pieniądze.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Świąteczne zakupy - najlepiej w sieci

Ostatnia aktualizacja: 15.12.2014 16:00
Przedświąteczny okres to czas wzmożonej aktywności konsumentów w całej Polsce. Szturmujemy galerie handlowe, kiermasze, popularne są też zakupy przez internet.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Zmysłowe zakupy to przyszłość?

Ostatnia aktualizacja: 22.12.2014 15:00
Odpowiedni dobór zapachów, muzyki i wystroju to tylko część zabiegów, by klient czuł się dobrze w sklepie. Nadchodzi czas zakupów, które jednocześnie są relaksem.
rozwiń zwiń