X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Krytyk filmowy? "To nie tylko stawianie gwiazdek"

Ostatnia aktualizacja: 13.04.2017 18:00
- Nie trzeba kończyć studiów filmoznawczych, żeby zostać krytykiem. Trzeba je skończyć, jesli chce się być fimoznawcą - zapewnia krytyk i dziennikarz filmowy, Błażej Hrapkowicz.
Audio
  • Jak wygląda praca krytyka filmowego i kto może nim zostać? (Dajesz radę/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne Foto: giuseppe carbone/Shutterstock.com

Błażej Hrapkowicz Biegłość w słowie pisanym to nie wszystko. Przydaje się także biegłość w mówieniu, dzięki której można wygłaszać prelekcje i prowadzić spotkania z filmowcami

Krytyk filmowy ma do wyboru różne formy zawodowego wyrażania się. I dobrze jest, kiedy skupia się na kilku z nich. Może pisać do gazet, prowadzić bloga, mieć audycję w radiu albo program w telewizji. - Taka osoba może też pisać książki. Kiedyś był to niemalże obowiązek krytyka, dziś - w epoce multimedialnej - zmienił się zakres jego obowiązków. I możliwości - wyjaśnia rozmówca Beaty Kwiatkowskiej. 

Jak pisać i mówić o kinie? Gdzie stawiać pierwsze kroki, ale przede wszystkim, jaki kierunek najlepiej przygotuje nas do zawodu krytyka filmowego? Zapraszamy do wysłuchania audycji.


Czytaj także
biblioteka bibliotekarka 1200x660.jpg
Bibliotekarz. To nieprawda, że ma mało zajęć

***

Tytuł audycji: Dajesz radę

Prowadzi: Beata Kwiatkowska

Gość: Błażej Hrapkowicz (krytyk filmowy, autor audycji "Hrapkowidz")

Data emisji: 13.04.2017

Godzina emisji: 14.10

kul/mk

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Każdy może być krytykiem. W teorii tak, a w praktyce?

Ostatnia aktualizacja: 30.08.2016 09:32
Sezon festiwali filmowych w pełni. W Czwórce zastanawiamy się kim jest dziś krytyk filmowy, a to między innymi dlatego, że rozpoczął się nabór do People’s Jury 2016.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Od kinofilii do debiutu. Młodzi filmowcy w natarciu

Ostatnia aktualizacja: 02.04.2017 17:23
- Jestem dzieckiem wypożyczalni wideo. W moim rodzinnym Kędzierzynie Koźlu nie było ich dużo, ale obejrzałem wszystko, co tam było - wspomina w rozmowie z Błażejem Hrapkowiczem młody reżyser Paweł Maślona, którego pełnometrażowy debiut "Atak paniki" będziemy mogli zobaczyć już jesienią.
rozwiń zwiń