X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Bank sprawdzi Cię na fejsie

Ostatnia aktualizacja: 12.06.2013 18:10
Przed udzieleniem kredytu banki sprawdzają nas na portalach społecznościowych. Ta praktyka dopiero wkracza do Polski, ale na zachodzie jest już szeroko stosowana.
Audio
  • Banki zaczynaja analizować nasze profile w serwisach społecznościowych (Czwarty Wymiar/Czwórka)
Bank sprawdzi Cię na fejsie
Foto: Glow Images/East News

Banki analizują statusy, komentarze, przynależności do różnych grup swoich potencjalnych klientów.
- To jest nowość i niektórzy traktują to w kategoriach ciekawostki - mówi Tomasz Jaroszek, dziennikarz ekonomiczny. - Jednak, gdy spojrzymy na to szerzej, do jakich danych mają dostęp różne firmy, to jest to zjawisko naturalne. Mamy coraz więcej danych, coraz większy dostęp do nich dajemy poszczególnym firmom. Zostawiamy im wszystko na talerzu - dodaje.
Bank czytając nasze komentarze i analizując je może dopasować swoją ofertę np. kredytową do naszych potrzeb. Może też np. wymagać od nas podwyższenia ubezpieczenia, wymaganego przy kredycie, bo w serwisie zadeklarowaliśmy się jako osoba paląca.
- Bank cały czas ocenia ryzyko, a takie dane z serwisów społecznościowych to dla nich skarb - mówi Czwórkowy ekspert. Jak się przed tym zabezpieczyć sprawdzaliśmy w "Czwartym Wymiarze".

(pj)

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Pracodawca sprawdzi twoją historię kredytową?

Ostatnia aktualizacja: 08.05.2013 16:12
Trwają prace nad wprowadzeniem możliwości udostępniania tego typu informacji przez odpowiednie instytucje.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Coraz więcej Polaków w "podklasie społecznej"?

Ostatnia aktualizacja: 14.05.2013 13:00
Bieda, bezrobocie, społeczna izolacja: już 10 proc. Polaków zasiliło szeregi tzw. podklasy. Ta grupa będzie rosnąć?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Możesz mieć konto nawet na Cyprze

Ostatnia aktualizacja: 22.05.2013 17:25
Już od przyszłego roku każdy obywatel Unii Europejskiej będzie mógł założyć konto bankowe w dowolnym z krajów wspólnoty.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Sprawa kbiz", czyli jak internetowy katalog zamienia się w płatną reklamę

Ostatnia aktualizacja: 12.06.2013 14:38
Kilka dni temu setki, a może tysiące firm w całej Polsce dostały niespodziewanie faktury za wpis do bezpłatnego katalogu internetowego kbiz. Bezpłatnego, bo wtedy, gdy firmy się rejestrowały nie było mowy o opłatach. Ale w międzyczasie regulamin się zmienił.
rozwiń zwiń