Warsaw Fashion Film Festival, czyli Moda w filmach

Ostatnia aktualizacja: 05.03.2013 13:15
- Warsaw Fashion Film Festival to nie jest branżowa impreza - mówi Judyta Fibiger. - To jedyny taki festiwal w Polsce - przegląd filmów dotyczących mody - dodaje.
Audio
Kuba Kukla, Judyta Fibiger i Kasia Dydo w Czwórce
Kuba Kukla, Judyta Fibiger i Kasia Dydo w Czwórce

Warsaw Fashion Film Festival rozpocznie się już 6 marca i na trzy dni rozgości się w Warszawie. Bilety na pokazy mogą kupić wszyscy, którzy mają na to ochotę i interesują ich prezentowane obrazy.
- Zaprezentujemy dokumenty ze świata mody, przedstawiające wybitne postaci z tego świata - mówi Judyta Fibiger dyrektor artystyczna festiwalu. - Będzie też przegląd polskich etiud modowych - króciutkich filmów robionych specjalnie dla projektantów - dodaje.
Jedynym filmem fabularnym, który zostanie wyświetlony na festiwalu będzie "Kim jesteś Polly Maggoo?" z 1966 roku - to największa satyra na świat mody.
Na zaproszenie organizatorów festiwalu do Polski przyjedzie Barbara Hulanicki, projektantka mody, która urodziła się w Warszawie. - Barbara Hulanicki podczas wojny musiała z Polski wyjechać, mieszkała w Londynie, tam projektowała. W latach 60. otworzyła sklep Biba, który na początku był małym sklepikiem, a potem zrewolucjonizował całą angielską modę - opowiada Judyta Fibiger.

Podczas Warsaw Fashion Film Festival będzie można spotkać też wielu innych znakomitych gości - więcej na temat tej imprezy dowiesz się słuchając załączonej audycji "Stacja Kultura".
(pj)

Zobacz więcej na temat: Czwórka moda
Czytaj także

Nowa moda - czas na "frosting"

Ostatnia aktualizacja: 02.01.2013 11:00
Lato w zimie staje się coraz bardziej modne. I nie chodzi wcale o efekt cieplarniany, tylko o nietypowe zdjęcia z zimowych wakacji - na leżaku, w bikini, z drinkiem z palemką w dłoni.
rozwiń zwiń
Czytaj także

E-palenie - moda czy szansa na pozbycie się nałogu?

Ostatnia aktualizacja: 14.01.2013 15:00
Czy e-papieros pomaga palaczom, czy im szkodzi? Czy jest bezpieczny dla osób wokół? - do dziś nie wiadomo. Badania trwają, ale nie wygląda to dobrze.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Narodził się nowy model łowcy okazji: zimny i bezwzględny

Ostatnia aktualizacja: 31.01.2013 11:00
Smart shopperzy na zakupach bawią się równie dobrze jak uczestnicy paintballowej bitwy. Namierzają cel, nie dają wywieść się w pole i łowią "ofiarę", najczęściej w sieci. Poznaj zasady sprytnego kupowania.
rozwiń zwiń