X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Pokrojona syrena w lodówce, czyli reklama przyszłości

Ostatnia aktualizacja: 11.10.2011 12:48
Reklama musi sięgać po nowe środki, by przyciągnąć uwagę odbiorców, bowiem stare schematy już się przejadły - mówi Radosław Małkiewicz, ekspert ds. komunikacji marketingowej.
Audio

Ostatnio jeden z producentów karmy dla psów ogłosił, że planuje wypuścić na rynek reklamę adresowaną… do psów. Spot ma zawierać dźwięki, które przykują uwagę czworonogów, m.in. charakterystyczny pisk zabawek.

Radosław Małkiewicz, ekspert ds. komunikacji marketingowej, uważa, że reklama powoli będzie przekraczać kolejne granice i coraz bardziej szokować. – Firmy reklamujące dany produkt chcą zwrócić na siebie uwagę, toteż reklama zawsze przełamuje pewne tabu i ma szokować, by przykuć wzrok i pozostać w pamięci odbiorcy – mówi Małkiewicz.

Czasem jednak chęć wyróżnienia się przybiera formy ekstremalne. W jednej z niemieckich kręgielni podmieniono na przykład kule do gry, na takie, które przypominały odcięte głowy. Kule były na tyle realistyczne, że wywoływały u ludzi obrzydzenie. Jedna z ukraińskich firm zaś, by nakłonić klientów do kupowania owoców morza, przygotowała naturalnej wielkości syrenę i zamknęła ją w hipermarketowej lodówce do przechowywania ryb. Syrena jednak była… pokrojona!

Ale marketingowcy z naszego, rodzimego podwórka też nie próżnują. Więcej o tym, jak twórcy reklam przekraczają granice i w kórą stronę pójdzie rozwój światowej reklamy dowiesz się, słuchając całej rozmowy z "Poranka".

(kd)

Zobacz więcej na temat: firma owoce morza zabawki
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"TVP miała prawo nie zamieszczać tej reklamy"

Ostatnia aktualizacja: 27.09.2011 19:04
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uznała, że TVP nie naruszyła prawa, odmawiając emisji jednego ze spotów "Gazety Polskiej Codziennie".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Facebook śledzi 750 mln ludzi. Nawet wylogowanych

Ostatnia aktualizacja: 28.09.2011 07:40
Gigant wśród portali społecznościowych przyznał, że ma dane na temat stron, które odwiedzają internauci.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Od września dajemy za darmo" w sądzie

Ostatnia aktualizacja: 30.09.2011 16:53
Fundacja skarży reklamę usług internetowych, na której widnieje leżąca kobieta, bez twarzy w zsuniętych spodniach.
rozwiń zwiń