X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Puppenhaus". Delikatnie o zdradzie i historii

Ostatnia aktualizacja: 08.04.2017 16:50
- Premiera to taki moment w pracy nad sztuką, w którym już dokładnie wiemy, jak będzie nam się grać spektakl potem. W przypadku "Puppenhaus" okazało się, że będzie wspaniale, bo jest w nim ogromna delikatność - mówi Agnieszka Żulewska.
Audio
  • Aktorzy Agnieszka Żulewska i Sebastian Pawlak o nowym spektaklu w TR Warszawa "Puppenhaus. Kuracja" (W to mi graj/Czwórka)
Agnieszka Żulewska i Sebastian Pawlak w studiu Czwórki
Agnieszka Żulewska i Sebastian Pawlak w studiu Czwórki Foto: Czwórka

Czytaj także
jan peszek pap 1200.jpg
Jan Peszek jako Helge i jego teatralna "Uroczystość"

Twórcy spektaklu - Magda Fertacz i Jędrzej Piaskowski - postanowili spojrzeć na problem zdrady i kolaboracji z perspektywy alternatywnych kodów pamięci – przemilczanych, niewygodnych, uciekających od plakatowego bohaterstwa i czarno-białego rozumienia patriotyzmu.- W pewnym sensie to także opowieśc o odczarowaniu tejże pamięci. I o wyzdrowieniu - wyjaśnia Sebastian Pawlak.

Sztuka "Puppenhaus. Kuracja" została zrealizowana w ramach programu Debiut TR, którego celem jest wspieranie rozwoju najciekawszych reżyserów i reżyserek teatralnych młodego pokolenia. - Praca z Magdą Fertacz i Jędrzejem Piaskowskim była dla nas nowym doświadczeniem. Zaskoczył nas ich totalny profesjonalizm oraz to, że w dużym stopniu tekst był już gotowy. A to rzadko zdarza się przy pracy ze współczesnymi dramaturgami - wspominająaktorzy i opowiadają o kontekście historycznym "Puppenhaus. Kuracji", o istocie pamięci, a także o aktorce, dla której powstał Teatr Rozmaitości w Warszawie.

Czytaj także
Grzegorz Jarzyna PAP 1200x660.jpg
"G.E.N" - eksperyment teatralny "po bandzie"

***

Tytuł audycji: W to mi graj

Prowadzi: Michał Piwowarek

Goście: Agnieszka Żulewska, Sebastian Pawlak (aktorzy)

Data emisji: 8.03.2017

Godzina emisji: 13.16

kul/mg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Biblia w skróconej wersji. "Rzecz o Bogu na wesoło"

Ostatnia aktualizacja: 11.03.2017 16:50
- Wzięliśmy na warsztat przypowieści biblijne i potraktowaliśmy je nieco z przymrużeniem oka. Odkąd gramy to przedstawienie, jeszcze sie nie zdarzyło, żeby publiczność nie zanosiła się śmiechem - opowiadają współtwórcy "Biblii w skróconej wersji".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Dramat Numer Trzy. "Teatr bez szansy na sukces"

Ostatnia aktualizacja: 25.03.2017 15:00
- Teatr, do którego pojechałem, mieści się w miejsowości leżącej za Uralem, właściwie na Syberii. Tamtejsi aktorzy robią sztukę i żyją sztuką bez najmniejszej szansy na sukces - mówi Jacek Matecki, autor reportażu "Dramat Numer Trzy".
rozwiń zwiń