Fundraiser. Zostań tym, który zmienia świat na lepsze

Ostatnia aktualizacja: 16.06.2016 15:30
- To osoba, która opowiada historie i pozyskuje fundusze. Bo ludzie chętniej dają pieniądze, jeśli wiedzą, że komuś już udało się pomóc - wyjaśnia trener Andrzej Pietrucha.
Audio
  • Zostań fundraiserem i zacznij zmieniać świat (Instytut zatrudnienia/Czwórka)
Fundraiserzy pomagają zdobywać fundusze na cele społeczne, np. dla organizacji pozarządowych, naukowych, sportowych, młodzieżowych, religijnych, domów dziecka, szpitali, hospicjów, szkół, uczelni czy instytucji kulturalnych
Fundraiserzy pomagają zdobywać fundusze na cele społeczne, np. dla organizacji pozarządowych, naukowych, sportowych, młodzieżowych, religijnych, domów dziecka, szpitali, hospicjów, szkół, uczelni czy instytucji kulturalnychFoto: Glow Images/East News

Osoby, które chciałyby zająć się fundraisingiem powinny być kontaktowe i otwarte na ludzi. Ale nie tylko. - Liczy się także metodyka, skupienie na detalu i umiejętność wyciągania wniosków - tłumaczy fundraiserka Magda Sadłowska. - Ale tak naprawdę fundraiserem może zostać każdy - dodaje.

Fundraiserzy zajmują się zbieraniem pieniędzy, ale sami też zarabiają. W audycji sprawdzamy, jakie stawki obowiązują w tym fachu, w których branżach jest największe zapotrzebowanie na taką pomoc i tłumaczymy, dlaczego zbieranie pieniędzy na ulicy to prawdziwa sztuka.

***

Tytuł audycji: Instytut Zatrudnienia

Prowadzi: Mateusz Kulik

Goście: Magda Sadłowska (fundraiserka Fundacji "Dajemy dzieciom siłę"), Andrzej Pietrucha (trener fundraisingu)

Data emisji: 16.06.2016

Godzina emisji: 12.00

kul/jp

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Stewardessa - odlotowy zawód?

Ostatnia aktualizacja: 10.12.2014 14:20
Daje szansę podróżowania po świecie, ale też wymaga niezwykłej odpowiedzialności. Podpowiadamy co zrobić, jeśli marzysz o byciu stewardessą.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Etyka w biznesie - czy rzeczywiście jest ważna?

Ostatnia aktualizacja: 16.05.2016 16:33
Na co powinni stawiać pracownicy - na umiejętności komunikacyjne, czy specjalistyczną wiedzę i wykształcenie? A szefowie - czy cenią samodzielność i kreatywność, czy punktualność i skrupulatność?
rozwiń zwiń