X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Fast fashion jak skłonność do picia? O zakupowym zbieractwie

Ostatnia aktualizacja: 19.11.2018 12:20
Kompulsywne kupowanie tanich ubrań wcale nie jest mniejszym złem - przekonują naukowcy. To sposób na podniesienie własnej wartości. Łatwy, szybki i uzależniający  - podkreślają eksperci.
Audio
  • Czym jest zakupowe zbieractwo i jak uzależnia fast fashion? (Pierwsze słyszę/Czwórka)
Black Friday to wyprzedażowe szaleństwo dla miłośników zakupów
Black Friday to wyprzedażowe szaleństwo dla miłośników zakupówFoto: shutterstock.com

Czytaj także
dżinsy jeans dziewczyna 1200.jpg
Dżins kontra dres. Wygra legenda czy wygoda?

Naukowcy z Uniwersytetu w Bergen podjęli próbę zbadania i przeanalizowania wpływu szybkiej mody na ludzką mentalność i samopoczucie. Okazuje się, że o ile zakupy w luksusowych domach mody mogą zrujnować nasz portfel, o tyle sieciówki - psychikę. - Kupowanie ubrań wyjątkowo tanich może być nawet bardziej niebezpieczne. Jest to "przyjemność" ogólnodostępna i przynajmniej na początku nie wywołująca wyrzutów sumienia - tłumaczy psycholog Katarzyna Kucewicz. - A najbardziej narażone na nią są osoby wkraczające w dorosłość - dodaje.

Dlaczego zakupoholizm jest pochodną zbieractwa? Kto jest podatny na to uzależnienie? O tym w materiale Martyny Ogonek.

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Data emisji: 19.11.2018

Godzina emisji: 7.26

kul/ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Dzieci w sieci. Jak nakręcają marketing cyfrowy?

Ostatnia aktualizacja: 23.04.2018 15:50
Z badań wynika, że z jednego z najpopularnejszych serwisów na świecie korzysta aż 80 proc. dzieci w wieku poniżej 13 lat. Z założenia zaś portal jest przeznaczony dla tych, którzy 13 lat ukończyli. Według amerykańskich prawników, prowadzi to do kuriozalnych sytuacji. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Rodzice przejmują kontrolę nad smartfonami. Jak to możliwe?

Ostatnia aktualizacja: 04.10.2018 11:00
Firma Google pozwala już nie tylko kontrolować to, jak korzysta z telefonu kilkuletnie dziecko, ale także to, jak używa go nastolatek.
rozwiń zwiń