X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Publiczność telewizyjna nie ucieka do nowych mediów

Ostatnia aktualizacja: 13.11.2015 17:00
- Ta dynamika zależy jednak oczywiście od grupy wiekowej. Młodsi widzowie faktycznie poświęcają mniej czasu na tradycyjną telewizję - podkreśliła Joanna Nowakowska z MEC Global.
Audio
  • Rozmowa o przyszłości telewizji (O wszystkim z kulturą/Dwójka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Pixabay/Unsplash

- Obserwujemy raczej proces oddzielania się telewizji od telewizora. Coraz więcej widzów ogląda nasze treści na laptopach, tabletach czy smartfonach - skomentował Michał Kozicki, prezes HBO. - Telewizja wciąż rządzi w Polsce w hierarchii mediów. Mamy do czynienia po prostu z bardzo różnymi telewizjami, a pytanie brzmi, gdzie są ich granice... - dodał dr Mirosław Filiciak, kulturoznawca z Uniwersytetu SWPS.

Czy zatem wieszczony przez wielu ekspertów rychły koniec telewizji to mrzonka? Czy programy nadawane na żywo na dobre przywiążą nas do telewizora? Zachęcamy do wysłuchania całej audycji.

***

Tytuł audycji: O wszystkim z kulturą

Prowadzi: Bartek Chaciński

Goście: Joanna Nowakowska (MEC Global), dr Mirosław Filiciak (kulturoznawca z Uniwersytetu SWPS), Michał Kozicki (prezes HBO)

Data emisji: 13.11.2015

Godzina emisji: 18.00

mm/asz

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Tak będzie wyglądała telewizja przyszłości?

Ostatnia aktualizacja: 28.09.2014 10:29
Badacze z Poznania pracują nad telewizją swobodnego punktu widzenia (FTV - Free Viepoint Television).
rozwiń zwiń

Czytaj także

Pozbywamy się telewizorów. Dlaczego?

Ostatnia aktualizacja: 13.03.2015 08:00
Choć w Polsce ogromny telewizor wciąż stanowi symbol statusu, na Zachodzie trendy są inne. Klasyczną TV pożerają streamingi internetowe i Youtube.
rozwiń zwiń