X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Scholl czy Jaroussky? Kto lepszy w operze Haendla

Ostatnia aktualizacja: 11.04.2016 12:50
W "Płytomani" porównaliśmy dwa współczesne nagrania opery "Partenope", w których zaśpiewało dwóch wybitnych kontratenorów.
Audio
  • Scholl czy Jaroussky? Kto lepszy w operze Haendla (Płytomania/Dwójka)
Wokalne auty Philippea Jarousskyego to chłopięca barwa, niesamowita skala oraz perfekcyjna technika koloraturowa
Wokalne auty Philippe'a Jaroussky'ego to chłopięca barwa, niesamowita skala oraz perfekcyjna technika koloraturowaFoto: materiały prasowe

Właśnie ukazało się nowe nagranie opery "Partenope" Jerzego Fryderyka Haendla. W jej obsadzie m.in: Karina Gauvin i Philippe Jaroussky. Nową płytę firmy Erato porównamy z nagraniem DVD (Decca), utrwalonym w Teatrze Królewskim w Kopenhadze, w którym wśród solistów znalazł się Andreas Scholl. Kto zatem lepiej wykonuje partię Arsace? Scholl czy Jaroussky?

W Płytomanii zrecenzowaliśmy także album z barokową muzyką francuską zatytułowany "Stances du Cid" (Glossa). Nagrali go Cyril Auvity i zespół kamerlany L'Yriade.

O swoich nowych płytach opowiedzieli nam także: skrzypaczka Jolanta Sosnowska ("BaRock & Vienna", For Tune) oraz akordeonistka Elwira Śliwkiewicz-Cisak ("Piazzola, Szmerek", Dux).

***

Tytuł audycji: Płytomania

Prowadzi: Jacek Hawryluk

Data emisji: 10.04.2016

Godzina emisji: 15.00

bch

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Wielokrotny Oniegin, czyli debiuty Artura Rucińskiego

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2016 18:30
– "Oniegin" towarzyszy mi w wielu przełomowych momentach – mówił o dziele Czajkowskiego znakomity polski śpiewak, który od lat podbija operowe sceny świata.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Uprowadzenie z seraju" - najlepsze z Berlina

Ostatnia aktualizacja: 03.04.2016 12:00
W audycji "Kto słucha, nie błądzi" nagrania dzieła Mozarta oceniali sędziowie Płytowego Trybunału Dwójki - prof. Ewa Łętowska, Dorota Kozińska i Piotr Kamiński.
rozwiń zwiń