X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Mag dźwięków i malarz gitary. Spotkanie z Davidem Tornem

Ostatnia aktualizacja: 05.12.2019 09:00
Przez piętnaście lat pracował dla Davida Bowiego, pisał piosenki dla Madonny i nagrywał ścieżki dźwiękowe dla Hollywoodu, a jednocześnie jest jednym z najoryginalniejszych gitarzystów w historii muzyki eksperymentalnej. David Torn był bohaterem "Rozmów improwizowanych".
Audio
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock/welcomia

David Torn, opowiedział o stawianiu granic między pracą dla przemysłu rozrywkowego a autorską działalnością artystyczną, o źródłach swojego onirycznego stylu i kulisach studyjnej pracy producenta.

"Czasami muszę być czujnym, żebym nie zapomniał, po której stronie jestem - mówi Torn. - Kiedy, dajmy na to, miksuję czyjeś nagrania, powinienem odróżnić moją drogę artystyczną od drogi artystycznej innych, niezależnie od jej oceny. Każdy producent powinien. Nie chcę zrobić czyjegoś nagrania po swojemu. Nie chcę stosować pewnych zabiegów w przypadku, kiedy ktoś nie jest na nie gotowy. Takie postępowanie nie jest dobre. To gwałt na muzyce".

Oprócz wywiadu z Davidem Tornem, prezentowaliśmy wyróżniające się nowości wydawnicze, m.in.: Piotr Mełech i Wojtek Kurek - "Split Here", Paweł Doskocz i Vasco Trilla - "Hajstra" (obie płyty wydane w oficynie Antenna Non Grata), "Ism" Juniusa Paula (International Anthem) i "SuperBigmouth" Chrisa Lightcapa (Pyroclastic Records).

***

Tytuł audycji: Nokturn (cykl: Rozmowy improwizowane)

Prowadzą: Tomasz Gregorczyk i Janusz Jabłoński

Gość: David Torn (muzyk)

Data emisji: 4.12.2019

Godzina emisji: 23.00

bch/am

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Szymon Wójcik: RASP Lovers to miłośnicy zgrzytu

Ostatnia aktualizacja: 24.10.2019 12:57
- Dla mnie słowo "jazz" w dzisiejszych czasach oznacza przede wszystkim jakąś wolność wyrazu, ekspresji - mówił kompozytor, gitarzysta i lider zespołu RASP Lovers.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Tomasz Dąbrowski: lubię myśleć, że poszerzam swoje horyzonty

Ostatnia aktualizacja: 24.10.2019 14:23
- To, co nagrywam, jest wypadkową tego, co było wcześniej. To jest łańcuch różnych rzeczy, które dzieją się po drodze, a ja działam tak, żeby nie żałować niczego - mówił trębacz, kompozytor, lider i członek wielu ważnych i uznanych zespołów, m.in. formacji FREE4ARTS.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Gebhard Ullmann: Berlin Zachodni był mikrokosmosem nowych idei

Ostatnia aktualizacja: 31.10.2019 12:32
- Kiedy w 1983 roku przeprowadziłem się tam z Hamburga, zastałem na miejscu wszystkich młodych muzyków, którzy, podobnie jak ja, zjechali tam z zachodnich Niemiec, a także ludzi z innych krajów. Wszyscy zaczęli grać razem - sytuacja była podobna do tej po upadku muru berlińskiego, chociaż na mniejszą skalę - mówił w Dwójce salsofonista.
rozwiń zwiń