Dagmara Wawrzyniak i jej Cardiomasakra. "Zrób sobie figurę sarenki"

Ostatnia aktualizacja: 25.07.2020 09:29
 - Cardiomasakra to program treningowy, skupiający w sobie elementy treningu cardio, ale także funkcjonalnego i crossfitu - tłumaczyła Dagmara Wawrzyniak, która  stworzyła tę metodę.
Dagmara Wawrzyniak
Dagmara WawrzyniakFoto: Materiały promocyjne

dziurska galus 1200.jpg
Kasia Dziurska o formie "last minute": obróci się przeciwko nam

Cardiomasakra, jak zapewnia autorka, pomoże nam wypracować piękną, smukłą, modelingową sylwetkę "sarenki". Trening opiera się na crossficie, ale - jak mówiła - z wyłączeniem pewnych elementów. - Bez ciężkiego dźwigania i skomplikowanych układów gimnastycznych - tłumaczyła Dagmara Wawrzyniak w  rozmowie z Czwórką. Jak opowiadała, stworzyła Cardiomasakrę, bo pozostałe treningi nie przynosiły w jej przypadku satysfakcjonujących rezultatów. - Połączyłam więc różne elementy w taki sposób, by budowanie właściwej sylwetki szło w parze z doskonałą kondycją. Cardiomasakra to ćwiczenia w dużej ilości powtórzeń - żeby przepalić dużą liczbę kalorii - na niewielkim obciążeniu.

Posłuchaj
17:06 2020_07_24-16-16-10_CZWÓKA_Galus.mp3 O swojej metodzie treningowej Crossfitmasakra opowiada Dagmara Wawrzyniak (4. Bieg/Czwórka) 

    shutterstock bieganie sport maseczka 1200.jpg
    Aktywność fizyczna w pandemii. W czym i gdzie ćwiczyć?

    Jak tłumaczyła, Cardiomasakra nigdy nie powinna się znudzić. - Jest idealna, jeśli chcemy trenować dłuższy czas, bo za każdym razem ćwiczy się troszkę inaczej - mówiła w rozmowie z Piotrem Galusem. - Dzięki temu to także trening dla osób całkowicie początkujących, które dopiero zaczynają przygodę ze sportem, szukają swojej drogi. Monotonne ćwiczenia, np. ciągłe bieganie na bieżni jeszcze im nie odpowiada - mówiła Dagmara Wawrzyniak. Jak podkreślała, stworzyła dwa rodzaje Cadiomasakry, by można było ją uprawiać zarówno na siłowni, jak i w domowych warunkach. 

    Posłuchaj także:

    Ona sama w swoim sportowym życiu - jak wspomina - przeszła już chyba "wszystkie aktywności": bieganie, skakanie, dźwiganie. - Crossfit jest dość intensywny, dlatego jeśli chodzi o kształtowanie "sarenkowej", kobiecej sylwetki, nie jest najlepszy, choć to oczywiście kwestia indywidualnego wyboru - tłumaczyła. - I choć warto trenować siłowo, by wzmacniać mięśnie, moim zdaniem warto robić to nie przekraczając pewnych granic. Jeśli chcemy osiągać cele sylwetkowe, z treningiem w parze powinno iść zdrowe odżywianie. Źle zbilansowana dieta może wprowadzić nam więcej szkody niż pożytku, a ograniczanie kalorii - przynieść dokładnie odwrotne od zamierzonych rezultaty.


    Dagmara Wawrzyniak Dagmara Wawrzyniak

    ***

    Tytuł audycji: 4 bieg

    Prowadzi: Piotr Galus

    Gość audycji: Dagmara Wawrzyniak (trenerka, pomysłodawca Crossfitmasakry, modelka i pasjonatka sportu)

    Data emisji: 24.07.2020

    Godzina emisji: 16.15

     kd


    Czytaj także

    Przepisy na domowe lody - od bananowych po miętowe

    Ostatnia aktualizacja: 26.06.2020 17:20
    W lodach kupowanych w sklepach, oprócz mleka i owoców najczęściej znajdziemy też cukier, syrop glukozowo-fruktozowy, substancje spulchniające i inne dodatki, dlatego, jak przekonywała Jolanta Naklicka-Kleser, ten przysmak warto samodzielnie przygotowywać w domu.
    rozwiń zwiń

    Czytaj także

    Ultra Śledź 2020. Wyzwanie dla biegających z wilkami

    Ostatnia aktualizacja: 08.02.2020 14:04
    Ultra Śledź to pierwszy bieg ultra na Podlasiu. Zawodnicy będą biegli przez piękne leśne tereny Puszczy Knyszyńskiej.
    rozwiń zwiń