X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Dom mody - belgijski sposób na biznes

Ostatnia aktualizacja: 09.02.2016 11:15
Nasza reporterka Justyna Tylczyńska wybrała się do Belgii i przyjrzała jednemu z tamtejszych modowych start-upów. To marka ubraniowa założona przez 22-latka, Emanuela Ricciego.
Audio
  • Projektant mody Emanuel Ricci o swoim pomyśle na biznes (Czwórka/Na bogato)
W Europie, także na polskim rynku, młode marki modowe wyrastają jak grzyby po deszczu (zdjęcie ilustracyjne)
W Europie, także na polskim rynku, młode marki modowe wyrastają jak grzyby po deszczu (zdjęcie ilustracyjne)Foto: Glow Images/East News

Projektant przyznaje, że kluczem do sukcesu jest dobry pomysł i grupa kreatywnych oraz zaangażowanych współpracowników. Potrzebne są też oczywiście pieniądze. Początkujący przedsiębiorca postanowił poszukać ich u inwestorów. - To firmy, które pomagają młodym biznesmenom zaistnieć na rynku. Wszystko na tym świecie jest skomplikowane, jeśli zapytasz o pieniądze. A oni ci to jeszcze bardziej skomplikują. Powiedzieli mi, że mam wrócić z dokumentami i biznesplanem - wspomina Ricci.

Biznesmen wymienia też trzy największe trudności, które napotkał na swojej drodze i zdradza, po jakim czasie można spodziewać się pierwszych zysków. Opowiada także o pewnym grafiku i designerze z Polski, z którym chce stworzyć kolejną kolekcję ubrań.

***

Tytuł audycji: Na bogato

Prowadzenie: Aleksandra Jasińska

Materiał przygotowała: Justyna Tylczyńska

Gość: Emanuel Ricci (właściciel domu mody)

Data emisji: 8.02.2016

Godzina emisji: 19.00

mg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Kobiecy biznes - dziewczyny podbijają rynek

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2015 07:00
Projektowanie ubrań m.in. dla Rihanny, zajęcia fitness połączone z tańcami ludowymi i rewolucyjna chusteczka do demakijażu. Polki podbijają światowe rynki.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Szycie piżam - przepis na rodzinny biznes?

Ostatnia aktualizacja: 23.05.2015 11:00
Joanna Grogaza rozkręciła rodzinny interes. A wszystko zaczęło się od miłości do pięknych piżam - okazało się, że na rynku jest nisza.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Nazwa własnej firmy zostaje z nami na lata

Ostatnia aktualizacja: 10.11.2015 09:00
Założenie firmy z roku na rok staje się coraz prostsze i szybsze. Warto jednak poświęcić trochę czasu, by obmyślić kluczowe sprawy, np. nazwę.
rozwiń zwiń