X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Sztuka komunikacji. Czy różnice mogą łączyć?

Ostatnia aktualizacja: 04.04.2019 16:38
Niezgodność charakterów w środowisku zawodowym może być zaletą. Warunek jest jednak jeden: zespół musi potrafić pozytywnie ją wykorzystać.
Audio
  • Karolina Prusińska o sztuce prowadzenia dyskusji. Jak rozmawiać, żeby się dogadać? (Strefa prywatna/Czwórka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Free-Photos/Pixabay

W nowoczesnym biznesie istnieje wiele narzędzi mających na celu pogodzenie pracowników różniących się stylem pracy, temperamentem, usposobienie. W tym celu wykorzystuje się m.in. "mądrą komunikację" i "konstruktywny konflikt". Jak korzystać z takich rozwiązań i czy mogą przydać się poza środowiskiem zawodowym? 

- Różnorodność jest w firmach czymś niezwykle cennym. Różnice to cechy, których sami nie posiadamy. Sprawiają, że możemy uzupełniać się kompetencjami - przekonywała Karolina Prusińska, trenerka biznesu i psycholożka.

Co jest kluczem do porozumienia? Czy warto mówić o swoich uczuciach w pracy? Dla jakich emocji nie ma tam miejsca? Na jakim poziomie chcemy utrzymywać nasze relacje zawodowe? Czym różni się sposób budowania relacji zawodowych i prywatnych? Więcej na ten temat w nagraniu rozmowy.  

***

Tytuł audycji: "Strefa prywatna"

Prowadzi: Jakub Jamrozek

Gość: Karolina Prusińska (trenerka biznesu i psycholożka)

Data emisji: 3.04.2019

Godzina emisji: 20.08

ac/kd

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Dobry lider potrafi balansować między dwoma biegunami"

Ostatnia aktualizacja: 02.03.2018 09:37
Kanadyjski uczony prof. Michael D. Watkins badający strategie osiągania zawodowego sukcesu i przywództwa jest zdania, że idealny szef to ktoś, kto musi poruszać się między dwoma biegunami: bycia menagerem i dobrym liderem.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Stres i presja w pracy - bodziec do działania czy kłoda pod nogi?

Ostatnia aktualizacja: 29.06.2018 14:47
- Nadmierna długość trwania stresu i pewien stopień niedostymulowania w pracy powodują dystres, czyli stres negatywny. Na szczęście granica między nim, a eustresem, czyli mobilizają, nie jest tak cienka, łatwą ją rozpoznać - mówiła dr Anna Kieszkowska-Grudny, psychoterapeutka. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Agnieszka Czaplińska: praca marzeń to ta, w której możemy się rozwijać

Ostatnia aktualizacja: 24.01.2019 14:02
Każdy z nas ma różne predyspozycje i talenty. Jak je odkryć i wykorzystać w swoim miejscu pracy? Czy pomoże w tym test kolorów osobowości? 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Pracodawcy na łowach. Czym kuszą pracowników?

Ostatnia aktualizacja: 03.04.2019 16:00
Employer branding to nie magiczne zaklęcie, tylko zestaw narzędzi, które służą do rekrutacji. - Ich celem jest stworzenie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy - wyjaśnia head hunter Mateusz Wójtowicz.
rozwiń zwiń