Youtuber, trendsetter, influencer - czy to oni wyznaczają dziś trendy?

Ostatnia aktualizacja: 01.11.2018 16:03
- Nie lubię słowa "influencer". Uważam, że jest obciachowe - mówił aktor Michał Dudziński, którego konto na Instagramie obserwuje 121 tys. użytkowników. - Nie lubię go dlatego, bo w wolnym tłumaczeniu oznacza "osobę wpływową", a ja nie czuję się od nikogo lepszy. Obserwujących traktuję jak swoich przyjaciół - tłumaczył.
Audio
  • Zawód: Influencer. „Robimy ciekawe rzeczy i chcemy się nimi dzielić” (Dajesz radę/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Pixabay/StockSnap

kamera nagranie vloger influencer 1200.jpg
Kim jest influencer? Czy wolno mu więcej niż innym celebrytom?

- Przyjęło się, że ktoś, kto posiada dużą liczbę obserwujących na Instagramie jest influencerem - mówił w Czwórce. - A to czy nim jesteś, czy nie ocenią dopiero twoi obserwujący. Nazywanie samego siebie influencerem to megalomania - dodawała Urszula Woźniakowska, blogerka.

Co jemy, dokąd chodzimy, w co się ubieramy... Jest w tym sporo ekshibicjonizmu, ale przynosi nam to frajdę Michał Dudziński

- Influencer promuje sposób na życie. Lubię dzielić się swoimi pasjami, promować produkty, które sama uważam za dobre i wartościowe - mówiła. - Nasze działania można porównać do reality show, które kiedyś polegało na podglądaniu ludzi w programach telewizyjnych. Dziś, za pomocą internetu podgląda się nas - uzupełniał Michał Dudziński.

Jak ważna jest relacja z "followersami"? Dlaczego influencer to praca 24/7? Co oznacza to, że jest przyjacielem przez całą dobę i jak taką pracę odbierają ich bliscy? Na ile spontaniczności mogą sobie pozwolić na swoich kontach społecznościowych i skąd czerpią inspiracje? Więcej na ten temat w nagraniu.

***

Tytuł audycji: Dajesz radę

Prowadzi: Dominika Klimek

Gość: Urszula Woźniakowska (blogerka), Michał Dudziński (aktor)

Data emisji: 1.11.2018

Godzina emisji: 14.15

ac/kd
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Finansowanie twórców na YouTube. O co w tym chodzi?

Ostatnia aktualizacja: 31.01.2018 12:35
Kilkanaście dni temu w polskiej wersji serwisu YouTube pojawiła się nowa opcja. Tajemniczy odnośnik "sponsoruj" oznacza, że polscy vlogerzy od niedawna mogą korzystać z monetyzacji swojej działalności w sieci.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Kim jest influencer? Czy wolno mu więcej niż innym celebrytom?

Ostatnia aktualizacja: 14.03.2018 12:13
- Infuencerami zostają ludzie w każdym wieku. Dużą popularnością cieszy się kanał "Dziarskiego dziadka", 90-latka, który hobbystycznie zajmuje się sportem. Jego publicznością nie są równolatkowie, ale duża grupa młodych ludzi - mówił Mateusz Krogulec z firmy DDOB.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"7 metrów pod ziemią". Nieprawda, że w internecie wszystko już było

Ostatnia aktualizacja: 09.07.2018 11:35
- Brakuje nam dziś czasu na sen, ale "7 metrów pod ziemią" to dla nas niesamowita przygoda i turbodoładowanie - mówił Rafał Gębura, współautor internetowego talk-show o tematyce społecznej.  
rozwiń zwiń