X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Youtuber, trendsetter, influencer - czy to oni wyznaczają dziś trendy?

Ostatnia aktualizacja: 01.11.2018 16:03
- Nie lubię słowa "influencer". Uważam, że jest obciachowe - mówił aktor Michał Dudziński, którego konto na Instagramie obserwuje 121 tys. użytkowników. - Nie lubię go dlatego, bo w wolnym tłumaczeniu oznacza "osobę wpływową", a ja nie czuję się od nikogo lepszy. Obserwujących traktuję jak swoich przyjaciół - tłumaczył.
Audio
  • Zawód: Influencer. „Robimy ciekawe rzeczy i chcemy się nimi dzielić” (Dajesz radę/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Pixabay/StockSnap

kamera nagranie vloger influencer 1200.jpg
Kim jest influencer? Czy wolno mu więcej niż innym celebrytom?

- Przyjęło się, że ktoś, kto posiada dużą liczbę obserwujących na Instagramie jest influencerem - mówił w Czwórce. - A to czy nim jesteś, czy nie ocenią dopiero twoi obserwujący. Nazywanie samego siebie influencerem to megalomania - dodawała Urszula Woźniakowska, blogerka.

Co jemy, dokąd chodzimy, w co się ubieramy... Jest w tym sporo ekshibicjonizmu, ale przynosi nam to frajdę Michał Dudziński

- Influencer promuje sposób na życie. Lubię dzielić się swoimi pasjami, promować produkty, które sama uważam za dobre i wartościowe - mówiła. - Nasze działania można porównać do reality show, które kiedyś polegało na podglądaniu ludzi w programach telewizyjnych. Dziś, za pomocą internetu podgląda się nas - uzupełniał Michał Dudziński.

Jak ważna jest relacja z "followersami"? Dlaczego influencer to praca 24/7? Co oznacza to, że jest przyjacielem przez całą dobę i jak taką pracę odbierają ich bliscy? Na ile spontaniczności mogą sobie pozwolić na swoich kontach społecznościowych i skąd czerpią inspiracje? Więcej na ten temat w nagraniu.

***

Tytuł audycji: Dajesz radę

Prowadzi: Dominika Klimek

Gość: Urszula Woźniakowska (blogerka), Michał Dudziński (aktor)

Data emisji: 1.11.2018

Godzina emisji: 14.15

ac/kd
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Finansowanie twórców na YouTube. O co w tym chodzi?

Ostatnia aktualizacja: 31.01.2018 12:35
Kilkanaście dni temu w polskiej wersji serwisu YouTube pojawiła się nowa opcja. Tajemniczy odnośnik "sponsoruj" oznacza, że polscy vlogerzy od niedawna mogą korzystać z monetyzacji swojej działalności w sieci.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Kim jest influencer? Czy wolno mu więcej niż innym celebrytom?

Ostatnia aktualizacja: 14.03.2018 12:13
- Infuencerami zostają ludzie w każdym wieku. Dużą popularnością cieszy się kanał "Dziarskiego dziadka", 90-latka, który hobbystycznie zajmuje się sportem. Jego publicznością nie są równolatkowie, ale duża grupa młodych ludzi - mówił Mateusz Krogulec z firmy DDOB.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"7 metrów pod ziemią". Nieprawda, że w internecie wszystko już było

Ostatnia aktualizacja: 09.07.2018 11:35
- Brakuje nam dziś czasu na sen, ale "7 metrów pod ziemią" to dla nas niesamowita przygoda i turbodoładowanie - mówił Rafał Gębura, współautor internetowego talk-show o tematyce społecznej.  
rozwiń zwiń