X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Kim jest influencer? Czy wolno mu więcej niż innym celebrytom?

Ostatnia aktualizacja: 14.03.2018 12:13
- Infuencerami zostają ludzie w każdym wieku. Dużą popularnością cieszy się kanał "Dziarskiego dziadka", 90-latka, który hobbystycznie zajmuje się sportem. Jego publicznością nie są równolatkowie, ale duża grupa młodych ludzi - mówił Mateusz Krogulec z firmy DDOB.
Audio
  • Mateusz Krogulec o promowaniu treści w sieci (Strefa prywatna/Czwórka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock.com/Diego Cevo

Nazwa pochodzi od ang. słowa "influence" i oznacza osobę, która ma na coś wpływ. W tym przypadku - wpływ na ludzi Mateusz Krogulec

Gość Czwórki wyjaśniał, że influencer to osoba, która dzięki aktywności na portalach społecznościowych przekazuje widzowi określone treści. Przekonywał, że najważniejsza jest charyzma i pomysł na "sprzedanie" promowanej treści, bo działalność w sieci rządzi się własnymi prawami. - Jednym z nielicznych aktorów tzw. "starych mediów", którym udało się odnieść na YouTubie rzeczywisty sukces jest Cezary Pazura. Co ciekawe duży zasięg osiągnął nie dzięki swojej popularności, lecz dzięki gościnnym występom w programach młodych youtuberów - opowiadał. 

Influencer to internetowy twórca, który za pomocą kanałów społecznościowych przekazuje określone treści Mateusz Krogulec

Choć konkurencja jest duża, promotor internetowych gwiazd tłumaczył, że warto lansować się za wszelką cenę. Opowiadał także, jakich kanałów w sieci unika i z kim nie chciałby współpracować. -  Istnieją osoby, które dla rozpoznwalności promują patologiczne zachowania. Nie popieram takiej działalności. Unikam także współpracy z niektórymi osobami, których działania i wypowiedzi są mocno kontrowersyjne, choć znam duże marki, które z takimi vlogreami współpracowały - mówił.

Jakie predyspozycje musi posiadać influencer i czy każdy może nim zostać? Dlaczego szeroki dostęp do kanałów społecznościowych może być niebezpieczny? Czy w internecie istnieje cenzura i kto dba o kontrolę nad przepływem obraźliwych treści? O tym w nagraniu audycji. 

***

Tytuł audycji: "Strefa prywatna"

Prowadzi Jakub Jamrozek

Gość: Mateusz Krogulec (założyciel firmy DDOB, bloger)

Data emisji: 13.03.2018

Godzina emisji: 20.07

ac/kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Internet bez obrażania i hejtu według Groovskiego

Ostatnia aktualizacja: 19.03.2017 14:57
- Kiedyś prowadząc kanał na YouTubie trzeba było się starać. Autorzy mieli swoje treści. Na tym się nie zarabiało, a była to bardziej zajawka. Teraz to poszło w całkiem inną stronę, a na YouTubie można zarobić duże pieniądze - mówi w Czwórce YouTuber i vloger Paweł Murawski, znany także jako Groovski.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Kuba Klawiter: internet daje mi pełną wolność

Ostatnia aktualizacja: 10.04.2017 13:09
Jak przyznał, internet to jego drugi dom. - Świetnie czuję się w sieci. To miejsce, w którym zacząłem tworzyć, bo szukałem alternatywy dla telewizji - wspominał Kuba Klawiter w Czwórce.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Społecznościówki a psyche. Które dołują najbardziej?

Ostatnia aktualizacja: 30.05.2017 12:30
Brytyjskie Królewskie Stowarzyszenie do spraw Zdrowia Publicznego zajęło się związkami zdrowia psychicznego i platform społecznościowych. Który, według badaczy, serwis społecznościowy najgorzej wpływa na naszą psychikę?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Finansowanie twórców na YouTube. O co w tym chodzi?

Ostatnia aktualizacja: 31.01.2018 12:35
Kilkanaście dni temu w polskiej wersji serwisu YouTube pojawiła się nowa opcja. Tajemniczy odnośnik "sponsoruj" oznacza, że polscy vlogerzy od niedawna mogą korzystać z monetyzacji swojej działalności w sieci.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Wstyd - paraliżujący lęk przed oceną

Ostatnia aktualizacja: 06.03.2018 11:53
- Wstyd to uczucie lęku przed oceną innych ludzi, a w konsekwencji, przed odrzuceniem. Podpowiada jakie zachowania są według nas dopuszczalne, a jakie nie - wyjaśniała psycholog Joanna Chmura.
rozwiń zwiń