X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Nie można mnie spotkać, chcę być niewidzialny "

Ostatnia aktualizacja: 24.09.2018 13:27
- Nie zwracam na siebie uwagi. Tworzę swoją ideę po cichu - mówi Piotr Pasiewicz, którego wystawę "Fragmentaryzacja" możemy oglądać w Pawilonie Sztuki w Warszawie. - Reaguję na opuszczone przestrzenie, które zapraszają mnie do wejścia - dodaje. 
Audio
  • Piotr Pasiewicz opowiada o swojej sztuce i wystawie "Fragmentaryzacja" (Stacja Kultura/Czwórka)
Piotr Pasiewicz Kinetic mattery
Piotr Pasiewicz "Kinetic mattery"Foto: Damian Sabanty/archiwum artysty/mat.pras.

Właśnie w takich miejscach Piotr Pasiewicz zostawia swój piktogram, wzór. W Czwórce artysta podkreśla silne źródło inspiracji, jakim jest Łódź. - Ona jest wielobarwna, wielowymiarowa. Język plastyczny jest w niej bardzo wyraźny. Zawsze była dla twórców bardzo atrakcyjna i z dużą energią do przetworzenia - mówi rozmówca Kasi Dydo. - Nie ma co się dziwić, że w Łodzi sto lat temu narodziła się awangarda i pięknie rozwinęła. 

W Łodzi fascynuje mnie rozkład tkanki miejskiej, pod względem plastycznym.
Ona jest dla mnie do przetworzenia, przerobienia Piotr Pasiewicz

Łódź fascynuje artystę także ze względu na różne natężenia skupisk budynków, kształtów, które dostrzega i wykorzystuje podczas przypadkowych spacerów po mieście. Czy na ekspozycji w Warszawie też dostrzeżemy piktogram Pasiewicza? Co jego sztuka ma wspólnego z naturą, energią i przestrzenią? Co dla niego jest najważniejsze i czego się trzyma? O tym w rozmowie z audycji "Stacja Kultura". 

***

Tytuł audycji: Stacja Kultura

Prowadzi: Kasia Dydo

Gość: Piotr Pasiewicz (artysta)

Data emisji: 24.09.2018

Godzina emisji: 11.15

pj/kd

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Elektrownia" w Radomiu wywołuje efekt "WOW"

Ostatnia aktualizacja: 06.09.2018 12:40
XIX-wieczna, neogotycka elektrownia jest jednym z najprężniej rozwijających się centrów sztuki współczesnej. - Zachowaliśmy dużą część starego budynku, w tym piec grzewczy, w którym urządziliśmy Galerię Małych Form - mówi dyrektor Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej "Elektrownia" w Radomiu.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Sztuka Dawna". Portrety postaci tragicznych

Ostatnia aktualizacja: 17.09.2018 12:08
- Historia sztuki dobrze pamięta wyraziste sylwetki i dramatyczne wydarzenia, a takich współcześnie, nie tylko w Polsce, ale i poza granicami, nie brakuje - mówił Tomasz Drzewiecki.
rozwiń zwiń