X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Reklama na fejsie - to nie rekomendacja od przyjaciela

Ostatnia aktualizacja: 26.02.2019 13:33
- Reklam w internecie, w serwisach społecznościowych często nie odbieramy jako reklamy, nie traktujemy jej w kontekście manipulacji - mówi Katarzyna Sanak-Kosmowska z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. 
Audio
  • Katarzyna Sanak-Kosmowsk wyjaśnia jak działa reklama w internecie (Stacja nauka/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne Foto: Shutterstock

Przy reklamie tradycyjnej sprawa wydaje się prosta - mamy w niej przykłady typowej manipulacji, sztukę układania produktów na półkach, dołącza do niej marketing sensoryczny. Inaczej jednak wygląda sprawa reklamy w internecie. 

- W mediach społecznościowych wiele możemy zrzucić na pliki "cookies", ale wielokrotnie sami dzielimy się informacjami o sobie - mówi ekspertka w rozmowie z Patrykiem Kuniszewiczem. - Dziś 70 procent badanych przyznaje, że lubi mieć ofertę dostosowaną do swych potrzeb, spersonalizowaną. Firmy wykorzystują to do kreowania reklam, które trafiają w nasz gust - dodaje. 

Czy dziś reklama tradycyjna ma sens? Czy taki marketing działa? Jak dziś szukamy informacji? Jak korzystamy z rekomendacji? Czym jest  prywatność w dzisiejszych czasach i co zrobić, aby nasz konsumencki wybór był wyborem świadomym? 

***

Tytuł audycji: Stacja Nauka

Prowadzi: Patryk Kuniszewicz

Gość: Katarzyna Sanak-Kosmowska (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Katedra Marketingu)

Data emisji: 26.02.2018

Godzina emisji: 12.16

pj/kd

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Szyldy na blachach, napisane flamastrem - polska reklama z lat 90.

Ostatnia aktualizacja: 24.11.2014 08:00
Font o nazwie "Golonka", stworzony na podstawie napisu sprzed 30 lat nad barem? To efekt badania projektantów nad designem, typowym dla lat 90.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Nowe badania naukowców: śniadanie nie jest najważniejszym posiłkiem dnia?

Ostatnia aktualizacja: 21.02.2019 15:58
Zostaliśmy wychowani w przekonaniu, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Mówiono, że to, co zjadamy rano, wpływa na nasz metabolizm i dostarcza energii na cały dzień. Inaczej twierdzą naukowcy z Melbourne przekonując, że ten posiłek jest w naszej diecie zbędny.
rozwiń zwiń