X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak stworzyć 29 gier wideo w zaledwie 36 godzin?

Ostatnia aktualizacja: 21.02.2017 11:13
Takiemu wyzwaniu można było stawić czoła podczas zakończonego właśnie i organizowanego przez Warszawską Szkołę Filmową Warsaw Film School Game Jam 2. Kto został zwycięzcą wydarzenia i jaki był jego przewodni temat?
Audio
  • Warsaw Film School Game Jam 2. Kto zwyciężył igrzyska gier komputerowych? (Pierwsze słyszę/Czwórka)
Obrazek z gry Most insane śpoons, która zwyciężyła na Warsaw Film School Game Jam 2
Obrazek z gry "Most insane śpoons", która zwyciężyła na Warsaw Film School Game Jam 2Foto: materiały promocyjne

- Temat, "Miś" Stanisława Barei, wybrany został całkiem spontanicznie. Chcieliśmy, aby pojawił się podczas Jamu filmowy wątek - mówił Bartosz Walat, organizator Warsaw Film School Game Jam 2. Jak uczestnicy maratonu tworzenia gier wideo do niego podeszli? - Przypomnieliśmy sobie kluczowe sceny z "Misia" i wybraliśmy według nas najbardziej charakterystyczną, czyli spożywanie zupy w barze mlecznym łyżkami na łańcuchu - opowiadał Krzysztof Siewiorek z grupy Yayo, która za grę "Most insane śpoons" otrzymała nagrodę jury i nagrodę publiczności.

"2 noce, 2 nagrody, 2 wyróżnienia, 3 dni, 4 jurorów, 9 statuetek, 20 nagród rzeczowych, 29 gier wideo, 110 uczestników, 130 sztuk pizzy oraz 200 napojów energetyzujących" - tak wygląda podsumowanie Warsaw Film School Game Jam 2 w liczbach. Jak dużo kodu można w 36 godzin napisać, na czym polega zwycięska gra "Most insane śpoons" oraz jaka atmosfera panowała w trakcie całego wydarzenia - tego dowiecie się z nagrania audycji.

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Gość: Bartosz Walat (Warszawska Szkoła Filmowa) i Krzysztof Siewiorek (grupa Yayo)

Data emisji: 21.02.2017

Godzina emisji: 8.07

jsz/mg

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Dziewczyna Misia" i życie złożone ze szczęśliwych przypadków

Ostatnia aktualizacja: 07.09.2016 12:50
- Kingę Iwanicką, autorkę książki "Dziewczyna Misia" poznałam w pociągu, przez przypadek - opowiada Krystyna Podleska, aktorka. - Dzięki długim rozmowom telefonicznym, które trwały chyba rok, powstała ta książka.
rozwiń zwiń

Czytaj także

SuperBetter. "Graj w gry i stań się człowiekiem sukcesu"

Ostatnia aktualizacja: 09.02.2017 13:00
- Zbliżają ludzi, przyczyniają się do życiowych sukcesów, mogą ocalić świat. Tak działają na nas gry komputerowe według Jane McGonigal, autorki książki "SuperBetter. Życie to gra" - opowiada psycholog Karolina Cikowska.   
rozwiń zwiń