X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Bestia najgorsza". Obraz namalowany do połowy

Ostatnia aktualizacja: 06.05.2017 17:15
- Opowiadania Michała Cetnarowskiego z jednej strony charakteryzuje niezły koncept, ale z drugiej – tragiczna niekonkluzywność. Autor nie potrafi tych opowiadań skończyć – podkreślił Piotr Kofta.
Audio
  • Magdalena Miecznicka i Piotr Kofta recenzują "Bestię najgorszą" Michała Cetnarowskiego i "Pana wszystkich krów" Andrzeja Dybczaka (Czytelnia/Dwójka)
Fragment okładki książki Bestia najgorsza Michała Cetnarowskiego
Fragment okładki książki "Bestia najgorsza" Michała CetnarowskiegoFoto: materiały prasowe

- Czytając tę książkę, mam wrażenie, że są to obrazy namalowane do połowy. Zarysowane jest jakieś tło, wprowadzone są jakieś postaci i jest jakiś pomysł. Gdy jednak docieram do połowy historii, mam wrażenie, że autor chce zabrać się już za następne opowiadanie. Tak jest też w przypadku "RP Productions", które przedstawia pornobiznes historyczny. Do pewnego momentu jest śmiesznie i wulgarnie, ale potem nagle pojawia się poczucie zawieszenia – dodał Piotr Kofta.

***

Tytuł audycji: Czytelnia

Prowadzi: Małgorzata Szymankiewicz

GościeMagdalena Miecznicka, Piotr Kofta (krytycy literaccy) 

Data emisji: 6.05.2017

Godzina emisji: 12.30

mz/ei

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Nostalgia" Cărtărescu. "Wór ze wszystkim, co było na warsztacie"

Ostatnia aktualizacja: 05.02.2017 12:00
- Ta książka nosi wszystkie wady zbyt ambitnych debiutów. Stanowczo tu za dużo słów - mówił Piotr Kofta o zbiorze opowiadań Mircei Cărtărescu "Nostalgia".
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Zimowe królestwo" 70 lat po premierze

Ostatnia aktualizacja: 04.03.2017 14:41
W audycji "Czytelnia" rozmawialiśmy o przełożonej przez Jacka Dehnela prozatorskiej książce znakomitego brytyjskiego poety Philipa Larkina.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Czarna trasa". Typowy kryminał z Doliny Aosty

Ostatnia aktualizacja: 16.03.2017 16:30
- Bardzo lubię, gdy książka kryminalna nie ma specjalnych ambicji bycia literaturą zawierającą refleksje natury społecznej i politycznej. I to mi się właśnie w tej historii podoba - podkreśliła Magdalena Miecznicka, opowiadając o kryminale włoskiego pisarza Antonio Manziniego.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Irak jak Wietnam. Antywojenna opowieść Ameryki

Ostatnia aktualizacja: 02.04.2017 14:30
- Nic w tej książce nie wskazuje, że minęło 40 lat od tamtej interwencji. Powieść ta powiela klisze liberalnego myślenia o zaangażowaniu amerykańskim w Wietnamie - oceniał w Dwójce Piotr Kofta "Długi marsz w połowie meczu" Bena Fountaina.
rozwiń zwiń