X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Młodzi artyści potrzebują "lokomotywy"

Ostatnia aktualizacja: 25.03.2015 17:00
Czy opłaca się sprzedawać obrazy poniżej kosztu ich produkcji? Organizatorzy aukcji "młodej sztuki" przekonują, że często warto.
Audio
  • Reportaż Moniki Kolet o aukcjach "młodej sztuki" (Kwadrans bez muzyki/Dwójka)
Daria Ostrowska, Rozpleciny, akryl na płótnie. Jedna z prac sprzedanych na aukcji młodej sztuki w Galerii Stalowej
Daria Ostrowska, "Rozpleciny", akryl na płótnie. Jedna z prac sprzedanych na aukcji "młodej sztuki" w Galerii StalowejFoto: materiały promocyjne

- Celem nie jest zapewnienie twórcom tuż po studiach środków do utrzymania, lecz ich promocja - wyjaśnił Krzysztof Stanisławski, dyrektor artystyczny Galerii Stalowa. - Ceny wywoławcze na aukcjach "młodej sztuki" to 500 zł, a wiele prac w ogóle się nie sprzedaje - dodał. Zdarza się jednak, że obraz młodego artysty zostaje kupiony za blisko 20 tysięcy złotych. Ważne jest wprowadzenie na aukcję "lokomotyw". To bardziej znani twórcy, których nazwiska przyciągają większe zainteresowanie i pieniądze.

Aukcje "młodej sztuki" są atrakcyjne także dla "debiutujących" kolekcjonerów. Galerii Stalowa udaje się ponadto zainteresować obrazami nieznanych artystów wytrawnych kupców z całej Europy, choć przecież nie przyjeżdżają oni specjalnie do Warszawy.

***

Tytuł audycji: Kwadrans bez muzyki

Prowadzenie: Monika Kolet

Goście: Juliusz Wintorbski (prezes domu aukcyjnego Desa Unicum), Krzysztof Fabijański (właściciel Galerii Stalowa), Krzysztof Stanisławski  (dyrektor artystyczny Galerii Stalowa)

Data emisji: 25.03.2015

Godzina emisji: 15.00

mm/bch

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Czy dzieci naprawią nasze miasta?

Ostatnia aktualizacja: 11.03.2015 16:00
- Chcemy, aby nasze dzieci brały w przyszłości aktywny udział w kształtowaniu przestrzeni publicznej - wyjaśniał Adam Przywara, dyrektor artystyczny Beton Film Festival.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Co łączy "Kukłę Kokoschki" ze Stachurą?

Ostatnia aktualizacja: 17.03.2015 15:15
- Dla mnie czytanie tej książki to był wielka przyjemność. Ale nie da się opowiedzieć, o czym ona jest - powiedział dr Wojciech Charchalis, tłumacz i literaturoznawca.
rozwiń zwiń