X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Sacrum Profanum dla Johna Cage'a. Transmisja!

Ostatnia aktualizacja: 16.09.2015 18:25
Na kolejnym koncercie krakowskiego festiwalu wystąpią Martin Schmidt z duetu Matmos, Cenk Ergün oraz grupa Sō Percussion.
Zespół S Percussion często wykorzystuje jako perkusję przedmioty codziennego użytku
Zespół Sō Percussion często wykorzystuje jako perkusję przedmioty codziennego użytkuFoto: Claudia Hansen/mat. prasowe

Zespół Sō Percussion, założony w 1999 r. w Brooklynie przez kilku studentów Yale University, to kwartet perkusistów wykonujących zarówno współczesne utwory klasyczne, jak i muzykę łączącą wpływy kilku innych gatunków. Muzycy niekiedy sami konstruują swoje instrumenty, jak ten na wzór ksylofonu zbudowany w 2006 r. z rurek aluminiowych. Często grają też na filiżankach do herbaty, deskach z orzecha włoskiego, doniczkach oraz - rzecz jasna - tradycyjnych instrumentach perkusyjnych.

Na scenie festiwalu Sacrum Profanum grupie towarzyszyć będzie turecki kompozytor i improwizator Cenk Ergün oraz Martin Schmidt z duetu Matmos. Zespół ten, stworzony przez dwóch amerykańskich twórców eksperymentalnej muzyki elektronicznej, zaskakiwał już od debiutanckiego albumu "Matmos", wydanego bez rozgłosu na początku 1997 r.

Program:

"We Are All Going in Different Directions": A John Cage Celebration

wyk. Martin Schmidt (Matmos) - elektronika, Cenk Ergün - laptop, Sō Percussion

Sacrum Profanum 2015 - Centrum Kongresowe ICE Kraków 

***

Na audycję "Filharmonia Dwójki" zapraszamy w czwartek (17.09) w godz. 19.30-21.30 (początek transmisji o 20.00). Program poprowadzi Przemysław Psikuta.

mat. prasowe Sacrum Profanum/mc/mm

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Sacrum Profanum" 2015 na antenie Dwójki

Ostatnia aktualizacja: 09.09.2015 21:00
W niedzielę 13 września w Krakowie rusza 13. odsłona "Sacrum Profanum". Program 2 Polskiego Radia, patron festiwalu, zaprasza na transmisje koncertów.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Mistrzowie sceny alternatywnej. Rusza "Sacrum Profanum"

Ostatnia aktualizacja: 10.09.2015 19:00
W "Wybieram Dwójkę" zapraszaliśmy na rozpoczynający się 13 września w Krakowie jeden z najciekawszych festiwali muzycznych Europy.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Bryce Dressner. Symfonik z bitnicką tożsamością

Ostatnia aktualizacja: 15.09.2015 16:00
- Twórczość takich ludzi Jackson Pollock i Jack Kerouac to moment, w którym tożsamość amerykańska się zasklepiła i wyznaczyła kierunek rozwoju późniejszej sztuki - mówił muzyk, którego kompozycje zabrzmiały na festiwalu Sacrum Profanum.
rozwiń zwiń