X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Skarby muzyki dawnej pod batutą Jordiego Savalla

Ostatnia aktualizacja: 17.09.2019 16:41
W audycji posłuchamy występu zespołu Hespèrion XXI pod dyrekcją hiszpańskiego mistrza podczas tegorocznego London Festival of Baroque Music.
Jordiego Savalla nie trzeba przedstawiać  nie ma bardziej znanego artysty w świecie muzyki dawnej
Jordiego Savalla nie trzeba przedstawiać — nie ma bardziej znanego artysty w świecie muzyki dawnejFoto: David Ignaszewski/materiały prasowe

Program:

Diego Ortiz Recercades sobre Tenores: La Spagna, Folia IV, Passamezzo antico I, Passamezzo moderno III, Ruggiero IX, Romanesca VII, Passamezzo moderno II; Gaspar Sanz Jàcaras, Canarios; Tobias Hume Musicall Humors; Anonim Greensleeves to a ground; Emilio de' Cavalieri Sinfonia and Ballo del Gran Duca; Carl Friedrich Abel Prelude (arpeggiata); Jan Sebastian Bach Allemande z V Suity c-moll, BWV 1011; Marin Marais Les Voix HumainesCouplets des Folies d'Espagne; Francisco Correa de Arauxo Glosas sobre Todo el mundo en general; Anonim Improvisations on the Canarios; Antonio Valente Improvisations Gallarda Napolitana

wyk. Hespèrion XXI, dyr. Jordi Savall, Xavier Díaz-Latorre – teorba, Andrew Lawrence-King – harfa  

(London Festival of Baroque Music, 12.05.2019)

***

Tytuł audycji: Filharmonia Dwójki 

Prowadziła: Klaudia Baranowska

Data emisji: 18.09.2019

Godzina emisji: 20.00


pg/am

Zobacz więcej na temat: barok
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Andrzej Kosendiak: Mielczewski był najpopularniejszym polskim kompozytorem epoki baroku

Ostatnia aktualizacja: 04.12.2018 10:00
- W XVII wieku dzieła Marcina Mielczewskiego były znane w całej Europie. Jego utwory zachowały się w zbiorach od Lubeki przez miasta saksońskie, Morawy, Gdańsk, Wrocław aż po Smoleńsk - mówił w Dwójce szef Narodowego Forum Muzyki.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Lilianna Stawarz: w tym roku króluje Haendel

Ostatnia aktualizacja: 05.09.2019 18:06
- "Agrypina" Haendla była naszą forpocztą, kiedy jeszcze nie było myśli o Festiwalu Oper Barokowych. Bardzo się to spodobało i było duże zainteresowanie. Wstąpiła w nas wtedy wielka chęć zrobienia czegoś poważnego, czyli właśnie festiwalu - opowiadała w Dwójce współtwórczyni Festiwalu Oper Barokowych "Dramma Per Musica".
rozwiń zwiń